3178  |      

مراکز خرید مسکو

مراکز خرید مسکو از زیباترین مراکز خرید دنیا می باشد که گردشگران تور روسیه میتوانند  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین لحظه هایی که شما گردشگران در تور روسیه از تبریز و تور مسکو از تبریز داشته باشید خرید با صرفه در شهر مسکو می باشد . شما میتوانید با قدم زدن در خیابان ها و سنگ فرش های مسکو خریدهای جذابی از سوغاتی ها و دیدنی های مسکو داشته باشید به طوری قیمت های بسیار مناسبی دارند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه را با زیباترین مراکز خرید شهر مسکو آشنا کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید :

مرکز خرید گام مسکو

یکی از زیباترین مراکز خرید شهر مسکو که بخش زیادی از میدان سرخ مسکو را نیز به اشکال خود در آورده است مرکز خرید گام می باشد . این مرکز خرید که یک ساختمان بزرگ با معماری باستانی دارد با یک سقف شیشه ای عظیم طرفداران خرید زیادی را به سوی خود می کشد . وجود تعداد زیادی از معروف ترین برندهای جهان چهره زیبایی به این مرکز خرید داده است . در طبقات بالای این مرکز خرید رستوران های بسیار شیک و جذابی وجود دارد که بعد از کلی خرید و خستگی می توانید در آنها لحظه ای استراحت کنید . به اطمینان میتوان گفت که مرکز خرید گام مسکو یکی از زیباترین مراکز خرید دنیا به شمار می رود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور مسکو از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مرکز خرید TSUM مسکو

یکی دیگر از بزرگ ترین و زیباترین مراکز خرید مسکو مرکز خرید TSUMاین شهر می باشد که چسبیده به میدان سرخ مسکو می باشد .این مرکز خرید در کنار جاذبه های گردشگری مسکو ساخته شده است به طوری که شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه می توانید به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید . در داخل این مرکز خرید بیش از 1000 برند معروف دنیا برای خرید وجود دارد . شما گردشگران تور روسیه از تبریز می توانید همراه با خرید با معماری باستانی و سنتی روسیه نیز آشنا بشید .

مرکز خرید PETROVSKY مسکو

مرکز خرید petrovsky که در خیابان petrovsky شهر مسکو قرار گرفته است یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خرید مسکو به شمار می رود . این پاساژ زیبا و قدیمی حدود صد سال پیش در مسکو ساخته شد و یکی از جاذبه های گردشگری مسکو بشمار می رود . این پاساژ قدیمی و زیبا تنها چند قدم با میدان سرخ مسکو فاصله دارد . شما با داخل شده به این پاساژ احساس خواهید کرد که داخل یکی از کاخ های سلطنتی شده اید . برای اططلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مرکز خریدOKHOTNY RYAD شهر مسکو 

این مرکز خرید زیبا نیز یکی از بزرگ ترین و زیباترین مراکز خرید شهر مسکو به شمار می رود . این مرکز خرید به قدری بزرگ می باشد که شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه اگر بخواهید به راحتی مسیر خود را داخل این پاساژ پیدا کنید باید یک مسکویی اصل باشید . شما مسافران می توانید بعد از کلی گردش در این مرکز خرید به رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز خرید بروید تا در آنجا نفسی تازه کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور روسیه از تبریز ، تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی