3178  |      

نگارستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

توضیحات


مجموعه هتل 4 ستاره نگارستان با امکانات و تجهیزات مدرن و برخورداری از استانداردهای بین المللی کیفیت ، خدمات گردشگری ، تسهیلات و سرویسهای مورد نیاز را در بخشهای مختلف هتل به میهمانان عزیز ارائه می کند.
چشم انداز همه اطاق های این هتل به گونه ای است که شما نظاره گر نمای زیبای باغ تاریخی فین کاشان و یا افق زیبای شهر کاشان می باشید. این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین ، اقامت آرام شما را در این شهرستان رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهد نمود. بعضی سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری هستند که با اشراف به باغ فین به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کاشان را می دهد.
سوئیت های دو تخته و سه تخته که از فضا و طراحی بی نظیری برخوردار است ، از بزرگترین اطاقها در کشور می باشد و امکانات رفاهی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. سرویس های خواب مدرن و تجهیزات مناسب و سرویس بهداشتی مجهز به وان نیز جهت اقامت راحت شما در نظر گرفته شده است.
هتل 4 ستاره نگارستان دارای سالن همایش و كنفرانس با ظرفیت 200 تا 250 نفر با امكانات صوتی و تصویری ، امكان ترجمه همزمان ،‌ میكروفون‌های رومیزی با بهترین دكوراسیون ، سالن‌های جانبی جهت كمیسیون‌ها و جلسات اداری با ظرفیت 100 نفر با خدمات ویژه VIP و امکانات دیگر در نوع خود بی‌نظیر است .
- برخی دیگر از تجهیزات عبارتند از :
فكس، پرینتر، اسكنر
در فضای دل انگیز و مطبوع لابی که همواره پذیرای لحظه های آرام و دنج مهمانان عزیز است ، طراحی مدرن و سنتی ایرانی به گونه ای هنرمندانه نقش بسته است که شما را لحظه های طولانی در خود نگاه می دارد.
ارائه سرویس های پذیرایی و تماشای برنامه های متنوع تلویزیون ، چشم انداز زیبا ، موسیقی نشاط آور و همچنین منظره سرسبز و چشم نوازی پیش روی شما تدارک دیده شده است تا حضور شما در محیط لابی سرشار از آرامش باشد .
محیط لابی در مساحتی بزرگ و منقش به نقوش اساطیری و هندنگارگری هنرمندان فرهیخته ، بی شک اهل هنر و دوستداران زیبایی را مجذوب خود خواهد نمود .
هتل 4 ستاره نگارستان دارای سالن جشن با ظرفیت 500 نفر با فضای بسیار زیبا و دلنشین شامل دو قسمت مردانه و زنانه آماده سرویس دهی به متقاضیان عزیز می باشد.
رستوران فیروزه هتل نگارستان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مسافرین محترم می باشد . تنوع و کیفیت طبخ فوق العاده غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب با ذائقه متنوع ایرانی در این فضای با شکوه خاطره های فراموش نشدنی را برایتان به همراه خواهد داشت. صرف غذا در نمایی زیبا دقایق بسیار مطلوب و خوش آیندی برای مهمانان گرامی خواهد بود. انواع متنوع سالاد ، نوشیدنیها و انواع دسر به این لحظات ، کیفیت بی نظیری می بخشد.
این رستوران از ساعت 13 الی 16 جهت صرف ناهار و 20 الی 24 جهت صرف شام پذیرای حضور شما می باشد.کافی شاپ کریستال نیز به ظرفیت یکصد نفر با انواع نوشیدنیهای سرد و گرم ، بستنی ، کافه گلاسه ، شربت ها ، اسنک مهیای پذیرایی و ارئه خدمات به مهمانان می باشد. شما می توانید به دلخواه با سفارش انواع سرویس های این کافی شاپ آن را در اطاقتان میل نمایید.
 
 
ساعت تحويل اتاق: 14:00
ساعت تخليه اتاق: 12:00
 
شهر : کاشان
آدرس : کاشان - خیابان فین
 
 
 

تصاویر

 

امکانات

  امـکـانــات
سونا
تلفن بین الملل
حمام داخل اتاق
لباسشویی
تهویه مطبوع
 
ماهواره
اتاق های مرتبط
یخجال فریزر
کافی شاپ
سالن ورزش
 
فیلم
ضبط صوت
رستوران فضای باز
آرایشگاه
استخر سرپوشیده
 
اینترنت
تلویزیون
امکانات چای و قهوه
گاوصندوق
محل استراحت در فضای باز
 
سوکت کامپیوتر
رستوران
اتاق کار
سشوار
سرویس رفت و برگشت به فرودگاه
 
پارکینگ سرباز
سالن کنفرانس
زمین تنیس
اتاق ملاقات
   

اطلاعات اضافی

تعداد ستاره:
قیمت اتاق تک خوابه: 0
قیمت اتاق دو خوابه: 0
قیمت تخت اضافی: 0
موقعیت:
خواندن 3739 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: امیرکبیر »

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی