3178  |      

لاله

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

توضیحات

اتاقها و سوئيتهاي هتل به گونه اي زيبا و سنتي بازسازي و هر کدام به گونه اي منحصر به فرد دکوراسيون شده اند تا محيطي مناسب براي ميهمانان با سليقه هاي مختلف فراهم گردد. سقف گنبدي اتاقها و کفپوش آجري با معماري اصيل ايراني همراه شده است،
اتاقها و سوئيتهاي هتل به گونه اي زيبا و سنتي بازسازي و هر کدام به گونه اي منحصر به فرد دکوراسيون شده اند تا محيطي مناسب براي ميهمانان با سليقه هاي مختلف فراهم گردد.
سقف گنبدي اتاقها و کفپوش آجري با معماري اصيل ايراني همراه شده است، تجهيزات مدرن اتاقها، تلفيق زيبايي از سنت و مدرنيته را به وجود آورده است.
رستوران هتل با انواع غذاهاي ايراني، فرنگي، هندي و سنتي با کادر پذيرايي مجرب در محيطي دلنشين جهت برگزاري مجالس خصوصي و ميهماني هاي شما آماده پذيرايي ميباشد. کافي شاپ هتل لاله در فضايي زیبا براي گذراندن يک بعد از ظهر آرام در کنار حوض ها و فواره هاي دل انگيز به همراه نور پردازيهاي چشم نواز و نواي دلنشين موسيقي سنتي با ارائه انواع فست فود و نوشيدني هاي سرد و گرم آماده پذيرايي از ميهمانان محترم ميباشد.
سالن کنفرانس هتل با تلفيق معماري سنتي و تجهيزات مدرن و امکانات صوتي و تصويري در سه سالن با سبکهاي معماری گوناگون و چهار ورودي داخلي و خارجي بهترين امکانات را براي برگزاري کنفرانسها، سمينارها، جلسات و جشنهاي شما فراهم نموده است.

شهر : یزد
آدرس : یزد.بلوار بسیج جنب آب انبار گلشن
 
ساعت تحويل اتاق: 14:00
ساعت تخليه اتاق: 12:00

 

امکانات

ماهواره

اینترنت
تلویزیون
رستوران
سالن کنفرانس
حمام داخل اتاق
یخجال فریزر
رستوران فضای باز
امکانات چای و قهوه
لباسشویی
کافی شاپ
گاوصندوق
تهویه مطبوع
محل استراحت در فضای باز

     


تصاویر



خواندن 3758 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 11 اسفند 1390 ساعت 08:26
محتوای بیشتر در این بخش: « صفائیه باغ مشیر »

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی