3178  |      

هتل سوپر لوکس و مدرن وویاژ بلک

وویاژ_بلکهتل 5ستاره وویاژ بلک با ساحلی اختصاصی در یکی از بهترین نقاط آنتالیا واقع است. این هتل یکی از هتل‌های جدیدالتاسیس در منطقه بلک است

که در سبکی کاملا مدرن و لوکس طراحی و ساخته شده و توانسته نام خود را درمیان هتل‌های متعدد منطقه برسر زبان‌ها بیاندازد. هتل در فاصله‌ی 40کیلومتری از شهر آنتالیا و 35کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع است و با توجه به خدمات ویژه و سوپر لوکسش، میزبان مسافران از کشورهای مختلف است. مجموعه هتل وویاژ بلک از 3ساختمان اصلی تشکیل شده و با توجه به موقعیت و امکانات تفریحی هتل، یکی‌از مناسب‌ترین هتل‌ها برای خانواده‌هایی است که به همراه فرزندان‌شان به آنتالیا و سواحل مدیترانه سفر می‌کنند.

 

 

 

از امکانات خاص این هتل می‌توان به حضور پزشک و پرستار در هتل و ارائه خدمات به مسافران به صورت شبانه‌روزی درصورت نیاز است. فروشگاه‌هایی نیز درهتل وجود دارند تا مسافران بتوانند سوغاتی و لوازم مورد نیازشان را خریداری نمایند و مجبور به رفت‌وآمد به شهر آنتالیا نباشند.

 وویاژ_بلک 1

 

تمامی اتاق‌های هتل در بهترین و شیک‌ترین سبک طراحی شده‌اند و منظره‌ای رو به دریای مدیترانه یا باغ‌های اطراف هتل دارند. بالکن‌های اتاق‌ها ازجمله ویژگی‌های منحصر به فردی است که توجه‌تان را جلب خواهد کرد.

 وویاژ_بلک 2

 

بیش‌از 10 رستوران در بخش‌های مختلف وویاژ بلک مشغول به خدمات رسانی به مسافران هستند که از بین‌ آن‌ها می‌توانیم به 3رستوران اسنک بار و یک رستوران مخصوص کودکان اشاره کنیم. در این رستوران‌ها بهترین غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی و بین‌المللی طبخ می‌شوند و می‌توانید لحظات خوشی را در کنار خانواده‌تان سپری نمایید. هم‌چنین کیوسک‌ها و بوفه‌های اختصاصی نیز در داخل هتل وجود دارند که تنقلاتی هم‌چون بستنی، شیرینی و انواع نوشیدنی‌ها را به مسافران عرضه می‌کنند.

 وویاژ_بلک 4

 

ساحل هتل، یکی‌از تمیزترین و زیباترین سواحل در دریای مدیترانه است که می‌توانید در آن به شنا مشغول می‌شوید، در کنارش استراحت کنید و حتی حیوانات دریایی را در بخش‌هایی از آن مشاهده نمایید. پلاژهای اختصاصی، مکان‌های استراحت و انواع برنامه‌های شاد تفریحی نیز از ویژگی‌های ساحل وویاژ بلک است. علاوه‌بر ساحل دریای مدیترانه، استخرهای روباز و سرپوشیده نیز در هتل وجود دارند که حس آرامش و تفریح را به خوبی به شما منتقل خواهندکرد. اگر هتل وویاژ بلک را برای اقامت انتخاب کردید، حتما سری به پارک آبی هتل نیز بزنید.

 وویاژ_بلک 5

 

اگر سفر به آنتالیا، نخستین سفر زندگی مشترک‌تان است، هتل وویاژ بلک بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب نمایید. مجموعه هتل تعدادی اتاق ویژه ماه عسل برای زوج‌های جوان تدارک دیده و بهترین و لوکس‌ترین امکانات را در آن‌ها فراهم کرده تا نخستین سفر مشترک، تبدیل به خاطره‌ای ماندگار شود.

 وویاژ_بلک 6

 

در کل می‌توان گفت، هتل وویاژ بلک یکی‌از بهترین و برترین هتل‌های تفریحی و اقامتی در استان آنتالیا و منطقه بلک است و با توجه به خدمات ویژه‌ و سوپرلوکس آن، اقامتی رویایی برای‌تان رقم خواهد زد. آذرگشت ملکی برای کسانی که به دنبال تور آنتالیا از تبریز هستند هتل وویاژ بلک را با ارزان‌ترین نرخ پیشنهاد می‌کند. امیدواریم افتخار میزبانی از سفرتان را به ما بسپارید.

 

وویاژ_بلک 7

 

وویاژ_بلک 8

 

وویاژ_بلک 9

 

وویاژ_بلک 10

 

وویاژ_بلک 11

 

وویاژ_بلک 12

 

وویاژ_بلک 13

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی