3178  |      

راهنمای سفر مسکو

یکی از زیباترین شهرهای دنیا که جاذبه های گردشگری زیبایی دارد شهر مسکو روسیه می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین شهرهای گردشگری دنیا که مملو از جاذبه های گردشگری و توریستی می باشد شهر مسکو روسیه می باشد . مسلما وقتی حرف از شهر مسکو روسیه می شود احساس سرد بودن به گردشگران دست میدهد اما جاذبه های زیبا و وصف نکردنی مسکو به قدری زیاد می باشد که میتواند چند هفته ای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور مسکو از تبریز را در خود سرگرم کند . با این وجود که روسیه امسال میزبان جام جهانی 2018 فوتبال می باشد قرار است گردشگران زیادی را در قالب تور روسیه از تبریز و تور روسیه در خود میزبانی کند . شما گردشگران تور روسیه مثل شهرهای دیگر برای سفر نیاز دارید تا اطلاعات جامع و کلی در مورد شهر مسکو بدست بیاورید . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با راهنمای سفر به مسکو ، آب و هوا ، غذاهای خوشمزه و جاذبه های گردشگری مسکو آشنا کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید :

شهر زیبای مسکو ، بزرگ ترین شهر قاره اروپا می باشد که با حدود 12 میلیون جمعیت یکی از شهرهای پرجمعیت جهان محسوب می شود . مسکو یکی از پل های مهم قاره آسیا به اروپا در زمینه صنعت ، آموزش ، گردشگری ، فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی می باشد . شهر مسکو از لحاظ موقعیتی در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه مهم فدرال روسیه قرار گرفته است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای جام جهانی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

تاریخ شهر مسکو

شهر مسکو با تاریخی باستان و پر فراز و نشیب یکی از شهرهای مهم تاریخی دنیا محسوب می شود . این شهر در زمان های گذشته مورد حمله مغولان ، ناپلئون و هیتلر قرار گرفت . بعد از شکست شاهزاده ایوان به دست مغولان این شهر بدست مغول ها افتاد . شاهزاده ایوان همان شاهزاده روسیه ای می باشد که کاخ کرملین روسیه را بنا کرد . در سال 1930 برای اینکه شهر مسکو مورد حمله لشکر هیتلر قرار نگیرد شهر سنت پترزبورگ را که پایتخت وقت روسیه بود به شهر مسکو انتقال دادند . شهر مسکو در این زمان به دست استالین یکی از پادشاهان و فرمانده هان موفق و زرنگ روس اداره می شد . شهر مسکو با گذشت زمان و در سال 1980 میزبان المپیک بود و توانست در آن زمان گردشگران زیادی را در قالب تور روسیه از تبریز و تور روسیه سمت خود بکشد . امروزه مسکو برخی از هتل های معروف و گران قیمت دنیا را در خود دارد .

اطلاعات شهر مسکو

اگر بخواهیم اطلاعات کلی شهر مسکو را برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه توضیح دهیم باید بگوییم که زبان رسمی این کشور روسی می باشد اما اکثر مردمان این شهر زبان انگلیسی رو نیز می فهمند . واحد پول کشور روسیه روبل می باشد . اگر بخواهیم اختلاف ساعت تهران با مسکو را مقایسه کنیم باید بگوییم که ساعت مسکو نیم ساعت عقب تر از ساعت تهران میباشد . شهر مسکو دارای سه فرودگاه بین المللی بزرگ نیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای جام جهانی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

آب و هوای مسکو

شهر مسکو یکی از سردترین شهرهای دنیا محسوب می شود با این وجود که زمستان های طولانی و سرد و تابستان های گرم و کوتاهی دارد . زمستان های مسکو لایه ی ضخیمی از برف را به خود می گیرد به طوری که دما در زمستان های پر سوز و سرمای مسکو به 50 درجه سانتی گراد می رسد . پشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه این است که اگر عاشق اسکی هستید مسکو می تواند یک مقصد خوبی برای شما باشد .

بهترین زمان سفر به شهر مسکو

مسلما با توجه به شرایط سردی هوا در مسکو فصل سفر به این شهر را می توان بسیار کوتاه باشد . اگر با سردی هوا مشکلی ندارید و همچنان میتوانید روزهای خوبی در هوای بارانی و برفی زیبای مسکو داشته باشید میتوانید در طول سال به این شهر زیبا داشته باشید اما اگر با سردی هوا مشکل دارید بهار و تابستان های مسکو بهترین زمان سفر به شهر مسکو می باشد . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه این است که در زمان سفر به روسیه و مسکو حتما همیشه همراه خود لباس های گرمی داشته باشید .

هزینه های شهر مسکو

یک خبر خوشی که میتوانید برای گردشگران تور روسیه از تبریز و تور مسکو از تبریز داشته باشیم این است که نگران هزینه ها و اقامت خود در شهر مسکو نباشید . شهر مسکو به خاطر میزبانی المپیک و جام جهانی هتل های مختلفی از صفر تا 100 برای گردشگران خود دارد . هزینه های اقامت در مسکو خیلی با صرفه و مناسب می باشد و تنوع انتخاب نیز در این شهر برای هر سلیقه ای وجود دارد . شما میتوانید برای اطلاع از آخرین نرخ های تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

غذاهای خوشمزه شهر مسکو

مسلما غذاها و نوع پخت غذاها برای هر گردشگری که میخواهد به شهری سفر کند مهم است . شهر مسکو دارای یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای اروپا را در خود دارد . مردمان کشور روسیه و شهر مسکو در حد امکان از روغن و نمک برای غذاهای خود استفاده نمیکنند . در ادامه میخواهیم بخشی از غذاهای خوشمزه روسیه و مسکو را برای شما معرفی کنیم :

یکی از خوشمزه ترین سوپ های لذیذی که در روسیه برای گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه ارائه می گردد سوپ بورش می باشد . این سوپ لذیذ که از ترکیب قارچ ، گوشت ، سیب زمینی و فلفل درست می شود یکی از پرطرفدارترین پیش غذاهای روسی محسوب می شود . بلینی ؛ یکی از خوشمزه ترین نازک های روسیه می باشد که از آرد ، شیر ، تخم مرغ درست می شود و با طعم زیبا و لذت بخشی که دارد همیشه جزو اولین های منوهای روسی می باشد . یکی دیگر از تنقلات زیبا و خوشمزه روسیه که همیشه چه افراد در سنین کم و چه افراد در سنین بالا را جذب خود میکند .

جاذبه های گردشگری شهر مسکو

کلیسای سنت باسیل مسکو

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر مسکو کلیسای سنت باسیل مسکو می باشد که به دستور ایوان پادشاه بنا شد . این بنا در سال های دور بزرگ ترین سازه کشور روسیه محسوب می شد . کلیسای سنت باسیل به همراه کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو عضو میراث های یونسکو محسوب می شوند . کلیسای سنت باسیل مسکو یکی از پربازدیدهای شهر مسکو می باشد .

تئاتر بولشوی مسکو

یکی از زیباترین و قدیمی ترین سالن های شهر مسکو سالن تئاتر بولشوی مسکو می باشد . این سالن قدیمی و زیبا که به دستور آرتین بزرگ بنا شد یکی از جاذبه های گردشگری شهر مسکو به حساب می آید . شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه اگر اهل هنر و زیبایی هستید پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما این است که حتما از تئاتر باستانی دیدن کنید .

میدان سرخ شهر مسکو

یکی از مشهورترین میدان های دنیا که زبانزد گردشگران و مسافران تور روسیه از تبریز و تور روسیه می باشد میدان سرخ شهر مسکو می باشد . این میدان زیبا و مشهور که جاذبه های اصلی شهر مسکو را در خود قرار داده است . بسیاری از خیابان های مهم شهر مسکو به میدان سرخ مسکو ختم می شود . این میدان زیبا و تاریخی میزبان کنسرت های خیابانی نیز هست . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

مراکز خرید مسکو

غذاهای خوشمزه روسیه

جشنواره گل لاله در استانبول

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی