3178  |      

اقامت قریب به 105 هزار نفر طی تعطیلات عید سعید فطر در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اقامت قریب به 105 هزار نفر طی تعطیلات عید سعید فطر در استان خبر داد.

به گزارش نصر، "مرتضی آبدار" به میزان اقامت و استقبال گردشگران از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان طی تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: طی تعطیلات عید فطر شاهد استقبال چشمگیر گردشگران در اقامت و بازدید از اماکن تاریخی استان بودیم، بطوریکه طی این ایام 104 هزار و 850 نفر در مراکز اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیرها، اقامتگاه های بومگردی، مراکز وابسته به آموزش و پرورش، مهمانسراهای ادارات و کمپ های گردشگری اقامت گزیدند.

آبدار با بیان اینکه با بهار گردشگری در آذربایجان شرقی آغاز شده است، ادامه داد: با فرا رسیدن نیمه خرداد ماه شاهد آغاز بهار گردشگری آذربایجان شرقی هستیم، بطوریکه در تعطیلات عید سعید فطر بازدید های چشمگیر گردشگران از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان آغاز شد.

وی در ادامه به بازدید 35 هزار گردشگر از موزه ها و اماکن دارای بلیط فروشی تحت پوشش میراث فرهنگی استان طی تعطیلات عید فطر، اشاره کرد و افزود: طی تعطیلات عید سعید فطر کلیسای سنت استپانوس با 14 هزار بازدید در صدر اماکن پربازدید استان قرار گرفت.

آبدار در خاتمه به سایر اماکن پربازید استان اشاره کرد و گفت: طی تعطیلات عید سعید فطر، مسجد کبود با 6 هزار بازدید، موزه مشروطه 5 هزار بازدید و موزه قاجار با 4 هزار بازدید به ترتیب جزو اماکن پربازدید استان قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی