3178  |      

جاذبه های گردشگری پکن

شهر بیجینگ یا همان شهر پکن یکی از جاذبه های گردشگری کشور چین می باشد که هر ساله میلیون ها گردشگر را ...

 

 

 

 

 

 

اگر می خواهید از زندگی سنتی مردمان شهر بیجینگ یا همون پکن دیدن کنید یک منطقه و دریاچه بسیار زیبا و وصف نکردنی به اسم هوهای وجود دارد که زندگی قسمت قدیمی شهر پکن را به رخ گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین می کشد . در این منطقه قسمت عظیمی از شهر قدیمی پکن وجود دارد که بخشی از آن فرو ریخته و یا توسط ساختمان های بلند و آسمان خراش ها احاطه شده اند . بر خلاف این همه پیشرفت و تکنولوژی مردمان این منطقه در تلاش هستند که این منطقه توسط دولت و شهرداری شهر پکن دست نخورده باقی بماند . شهردار بیجینگ هم این منطقه را یک منطقه حفاظت شده اعلام کرده است . شما گردشگران و مسافران تور چین از تبریز ، تور پکن ، تور چین و تور پکن از تبریز اگر میخواهید این منطقه زیبای گردشگری پکن را ببینید بهتر است با در دست داشتن نقشه پکن به دنبال این منطقه بروید . در ادامه این مطلب همراه آذرگشت ملکی باشید تا زیبایی های شهر پکن چین را برای شما معرفی کنیم :

این منطقه تابستان های بسیار زیبا و وصف نکردنی در خود برای گردشگران دارد و خانواده ها و مسافران زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود به این دریاچه می آیند . اما این دریاچه در روزهای سرد و زمستانی لایه عظیمی از یخ به خود میگیرد به صورتی که ماجراجویان و گردشگران برای اسکی رو یخ و استفاده از تفریحات مهیج برفی و زمستانی به این منطقه زیبا و جذاب سفز میکنند .

شما گردشگران تور پکن از تبریز و تور پکن اگر بخواهید با گشت و گذار زیبایی های شهر پکن را به نظاره بنشینید مسلما از میدان تیان ان من شهر پکن دیدن فرمایید . این میدان نماد ایثارگری ها و شهامت های مردمان دور بیجینگ می باشد که یکی از شلوغ ترین میدان های شهر پکن می باشد . یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پکن شهر ممنوعه می باشد که دورتادور این شهر با دیوارهای عظیم و با شکوه محاصره شده است . این شهر در زمان های اون حکومت پادشاهان چینی بود که در قصرهای خود را در داخل این شهر بنا کرده اند . این شهر بقدری با شکوه می باشد که اگر بخواهید تمامی این شهر ممنوعه را مشاهده فرمایید باید یک روز یا دو روز کامل وقت بگذارید .  این منطقه سات های مختلفی دارد تا از آنها بازدید کنید امکان این که خسته شوید یا حوصله تان از سر برود میتوانید با دیدن موزه اصلی دوباره انرژی تازه ای دریافت کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز ، تور چین ، تور پکن از تبریز با همکاران بخش تورهای آسیایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

از زیبایی های شهر پکن که نماد خیلی از کارت پستال های چینی نیز می باشد استادیوم زیبای شهر پکن یعنی استادیوم آشیانه پرنده می باشد که خاطره های شیرین و تلخی برای گردشگران تور چین دارد . این استادیوم در زمان برگزاری المپیک در کشور چین و شهر پکن گردشگران و علاقمندان زیادی را در خود میزبانی کرده است . استادیوم آشیانه پرنده تنها سازه و بنایی می باشد که در قرن اخیر توانسته است از محبوب جاذبه های شهر پکن لقب بگیرد . شما گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین اگر دوست دارید روز خود را با ورزش کردن شروع کنید پارک های شهر پکن بهترین گزینه برای ورزش کردن می باشد . این پارک های زیبا و تمیز می تواند در بهتر شروع کردن یک روز زیبا برای شما کمک کنند . با قدم زدن در این پارک ها می توانید یک چشم انداز زیبا از شهر بیجینگ داشته باشید . شما گردشگران تور چین از تبریز از بخواهید از طبیعت زیبای شهر پکن دیدن کنید یک قلعه زیبا به اسم قلعه بهست وجود دارد که در قرن 14 میلادی به دستور پادشاهان چینی ساخته شد تا پادشاهان و بزرگان دربار برای عبادت و ستایش به این محل بروند . این قلعه زیبا در آثار میراث یونسکو ثبت گردیده است و از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پکن می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را از تمام نقاط دنیا به سوی خود می کشد . در اطراف این قلعه باغ های وسیع و سرسبزی وجود دارد که از مناطق زیبای شهر پکن محسوب می شوند . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین با همکاران ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آسیایی ، تور چین از تبریز و تور چین به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی