3178  |      

پرجمعیت ترین ساختمان جهان

به اطمینان میتوان گفت که شلوغ ترین ساختمان جهان ساختمان بزرگ هنگ کنگ می باشد که بالای 1000 نفر جمعیت دارد  ...

 

 

 

 

 

 

 

جزیره زیبای هنگ کنگ با داشتن آسمان خراش های بلند چهارمین نقطه پرجمعیت جهان به شمار می رود . این جزیره یکی از قطب های اصلی گردشگری ، اداری ، بانکی و سیاسی می باشد که معنای انفجار جمعیت را در خود یدک می کشد . جزیره هنگ کنگ یکی از قطب های اصلی مالی آسیا و جهان است . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شلوغ ترین ساختمان جهان را که در هنگ کنگ قرار دارد را برای شما گردشگران معرفی کنیم . دولت هنگ کنگ تا الان نتوانسته است که آمار دقیقی از جمعیت این ساختمان بدست آورد . برای شناخت شلوغ ترین ساختمان دنیا در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

 

 

اگر بخواهیم از تاریخ این ساختمان بگوییم باید یادآور بشیم که تاریخ کهن این ساختمان در کل دنیا جا افتاده است . در زمان های دور که دولت انگلیس استعماری مناطق زیادی از آسیا رو بر عهده داشت بنای این ساختمان را گذاشت . اگر در تور هنگ کنگ از تبریز و تور هنگ کنگ بخواهید از این ساختمان شلوغ دیدن کنید اکثر مردمان این ساختمان انگلیسی صحبت کردن را به خوبی بلد هستند میتوانید در مورد قدمت این ساختمان باهم صحبت کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هنگ کنگ از تبریز و تور هنگ کنگ با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

اسرار زیادی داخل این ساختمان وجود دارد . ساختمان بزرگ همیشه از محبوبیت خاصی در بین عکاسان دنیا برخوردار است . این موضوع از زمانی مورد اهمیت قرار گرفت که عکاس معروف فرانسوی عکس گرفته شده خود را در جلد کتاب خود قرار داد . با گذشت زمان و در سال 2010 یه فیلم زیبا و اکشن در قسمتی از بخش های ازعان شده فیلم در داخل این ساختمان فیلم برداری شده است . اهالی این ساختمان که قرار بود فیلم برداری در داخل خانه های آنها اجرا شود پول کلانی از کارگردان فیلم گرفته بودند . پس شما گردشگران و مسافران تور هنگ کنگ از تبریز و تور هنگ کنگ اگر بخواهید از داخل ساختمان عکس بگیرید باید پول خوبی برای اهالی محل خرج کنید .

 

 

شما گردشگران برای بازدید از این ساختمان تاریخی و خیلی بزرگ باید به جزیره اقتصادی هنگ کنگ بروید و با سوار شده به مسیر اتوبوس های ام تی آر خود را به ورودی منطقه کنزیک برسانید . دقیقا در روبروی راه شما ساختمان قرار دارد . شما میتوانید با قرار گرفتن در بهترین زاویه دید ساختمان عظمت و شکوه این ساختمان را لمس کنید . بهترین زاویه برای دیدن این ساختمان زائیه حیاط این ساختمان می باشد که این زاویه هم مشکلات دید خود را دارد به طوری که وقتی مردم میخواهند از خانه خارج شوند یا وارد خانه خود شوند باید از حیاط رد شوند و این موضوع کار را برای عکاسی سخت میکند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هنگ کنگ از تبریز و تور هنگ کنگ با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص  تور هنگ کنگ از تبریز و تور هنگ کنگ به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی