3178  |      

باغ گل هلند

یکی از زیبایی هایی که در کشور هلند برای مسافران این کشور وجود دارد وجود بزرگترین باغ گل جهان می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

به یقین و اطمینان می توان گفت که زیباترین و بزرگ ترین باغ دنیا باغ کوکنهوف در شهر لیسه هلند می باشد که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری هلند می باشد که هر ساله میلیون ها گردشگر و مسافر را از تمامی نقاط دنیا در خود میزبانی می کند . این باغ زیبا و بزرگ توسط شهرداری شهر لیسه هلند احداث گردید به این منظور بود که تمامی گونه های گیاهی و گلی را به مردمان دنیا به نمایش بگذارد . به گفته مسئولان این پارک هر ساله بیش از 7 میلیون گردشگر از این باغ دیدن میکنند . این مجموعه بزرگ و زیبا در اوایل احداث و قبل از احداث خود یک مجموعه گیاه درمانی برای پادشاهان سلطنتی هلند به سمار می رفت . این مجموعه بعد ها با طراحی و ساخت یکی معماری جدید بهترین و زیباترین گیاهان و گل های جهان را به دید عموم بگذارد . این مجموعه اولین روز تاسیس خود را حدود 160 سال پیش جشن گرفت . این باغ مقصد خیلی از گردشگران و مسافران تور هلند از تبریز و تور هلند می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا این پارک بزرگ و وصف نکردنی را برای شما معرفی کنیم . در ادامه با آذرگشت ملکی همراه باشید :


مسلما بعد از گذراندن یک فصل سرد زمستانی در اروپا و هلند مردن این سرزمین اومدن بهار را به یک زندگی دوباره تشبیه می کنند و آمدن این فصل زیبا را جشن می گیرند . با آمدن فصل بهار دولت هلند با کاشتن میلیون ها گل لاله به استقبال مسافران تور هلند از تبریز و تور هلند می روند . بهترین زمان برای بازدید از این باغ بزرگ و وصف نکردنی ماه های فروردین و اردیبهشت می باشد .برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هلند از تبریز و تور هلند با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .
مساحت این پارک به بیشتر از 37 هزار هکتار می رسد که شما می توانید هر گل و گیاهی را که فکرشو بکنید در این باغ زیبا ببینید . این مجموعه هر ساله رنگ و نقش خاصی به خود می گیرد که بعضی وقتا تم این مجموعه تم زیبای هلند را به خود میگیرد که بسیار دل انگیز و وصف نکردنی می باشد .


این مجموعه هر روز از صبح ساعت 8 در را به روی بازدید کنندگان باز می کند تا شب ساعت 8 . نرخ بلیط برای افراد مختلف در این مجموعه متغیر می باشد . ورودیه این مجموعه برای افراد بالغ و معمولی 13 یورو و برای افراد سالخورده و بالای 55 سال 12 یورو می باشد . ورودیه این مجموعه ی زیبا برای کودکان بین 6 -12 سال 10 یورو می باشد و برای کودکان زیر 5 سال هم رایگان می باشد .
در اطراف این باغ زیبا و بزرگ کافی شاپ ها و رستوران های مجللی برای گردشگران و مسافران تور هلند از تبریز و تور هلند وجود دارد که شما می توانید بع از کلی گشت و گذار در این رستوران ها غذایی سرو کنید و به استراحت کردن بپردازید . در پیرامون این باغ قایق هایی برای اجاره گذاشته شده اند که شما می توانید با اجاره کردن این قایق ها به همراه خانواده خود به گشت و گذار در اطراف این پارک بپردازید . گردشگران و مسافران تور هلند از تبریز و تور هلند می توانند از قصری که در داخل این پارک وجود دارد هم دیدن کنند تا با زندگی باستانی مردمان این سرزمین آشنا بشوند . این قصر زیبا به خاطر اقامت خیلی از پادشاهان سلطنتی این کشور در آنجا تمامی وسایل و لوازمات قدیمی در این کاخ حفظ شده اند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هلند از تبریز و تور هلند با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هلند از تبریز و تور هلند به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی