3178  |      

موزه های شهر باکو

یکی از جاذبه های اصلی شهر باکو موزه های باستانی و تاریخی این شهر می باشد که   ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر باکو ، پایتخت کشور آذربایجان به خاطر نزدیکی به دریا یکی از شهرهای بازرگانی و توریستی اطراف دریای خزر می باشد . این شهر همچنین به خاطر نزدیکی به ایران هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی در تور باکو از تبریز و تور باکو می باشد . شهر باکو موزه های باستانی و تاریخی زیادی دارد که در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا این موزه های زیبا و تاریخی را برای شما معرفی کنیم . با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید :

موزه های شهر باکو


یکی از موزه های زیبای باکو موزه ی مدرن می باشد که در خیابان بزرگ صفروف قرار گرفته است که بازدید کننده های زیادی را همه روزه میزبانی میکند . این موزه ی زیبا در سال 2010 تاسیس شد و خیلی از آثار هنری مدرن را در خود جا داده است . نمایشگاه های زیادی توسط هنرمندان معروف در این موزه برگزار می شود . خود ساختمان این موزه از فلز های معصر و تاریخی ساخته شده است که یکی از آثار اصلی این موزه به شمار می رود . طراحی داخلی این موزه به گونه می باشد که می تواند گردشگران و مسافران تور باکو از تبریز و تور باکو را چند ساعتی در خود سرگرم کند . این موزه با داشتن آثاری چندین صد ساله می تواند قدرت هنری و نقاشی کشور آذربایجان را به رخ شما بکشو و شما را چند لحظه ای در خود منقلب کند .


در نزدیکی این شهر زیبا و باستانی یک موزه ی فرش زیبا قرار دارد که میتواند توجه شما به خود جلب کند . نمای بیرونی این موزه برگرفته از طرح و نقش بندی فرش آذری می باشد که تنوع رنگ و نقشینگی به خود دارد . این فرش های زیبا در نقش های مختلف نشان دهنده ی تاریخ آذربایجان می باشد . گفتنی ست که در داخل این موزه با علایئم اختصاری انگلیسی اطلاعاتی در مورد این فرش های برای گردشگران تور باکو از تبریز و تور باکو وجود دارد . طراحی این فرش های زیبا به گونه ای می باشد که می تواند در یک نگاه تاریخ زیبای آذربایجان را به رخ شما بکشد . احتمالا بعد از گشت و گذار در این موزه های زیبا حسابی خشته و یا گرسنه شوید ، در ادامه ی این مطلب برای از بین بردن خستگی و گرسنگی خود آذرگشت ملکی پیشنهادی برای شما دارد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو و همچنین اخذ ویزا و رزرو هتل با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

خوشمزه های شهر باکو


یکی از زیباترین و معروف ترین نوشیدنی ها در کشور آذربایجان و شهر باکو چای می باشد . به طوری که برای گردشگران تور باکو از تبریز ، تور باکو لذت هیجان چای در باکو و دیگر کشورهای اروپایی می تواند یکی باشد . ولی به قطعیت می توان گفت لذت نوشیدن یک فنجان چای در کشور آذربایجان و شهر باکو قابل مقایسه با کشور اروپایی دیگر نیست و در این کشور چای از اهمیت بیشتر برخوردار می باشد . در این کشور بغل یک فنجان چای هم میوه جات خوشمزه ی فصلی می دهند که واقعا می تواند طعم اذت بخش چای را چند برابر کند . یک چای خانه بزرگ در مرکز خیابان رستم و بغل ایستگاه های مرکزی اتوبوس قرار دارد که با وجود داشتن یه نمای معمولی و ساده بهترین چای های باکو را برای گردشگران تور باکو از تبریز ، تور باکو ارائه میکند .


شما گردشگران برای رفع خستگی خود میتوانید در داخل این چای خانه که داخلی بسیار دنج و آرامی دارد به متکه ها و بالش های مخصوص لم بدهید و خستگی خود را در کنید . پرسنل داخلی این چای خانه بسیار با نظو و مهربان هستند به نشان اینکه وقتی در این چای خانه مشغول نوشیدن چای خود هستید می توانید از کارکنان این مجموعه اطلاعات خاصی در مورد شهر باکو بگیرید و یا بهتون بگویند که کدام چای با کدام میوه برای صبحانه ، ناهار و شام بهتر هستند . به یقین میتوان گفت که برای استراحت کامل بعد از یک باکو گردی به این چای خانه نیاز دارید . در داخل این مجموعه کتری های مسی و فلزی وجود دارند که روی بخاری های نفتی و گازی جا گرفته اند تا لذت چای خوری شما را چند برابر کنند . شما گردشگران و مسافران عزیز برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو ، رزرو هتل و یا اخذ ویزا باکو با همکاران ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط با این مطلب :

پارک ملی شهر باکو

رستوران های مجلل شهر باکو

راهنمای تور باکو

باکو ؛ جشنواره برند های جهانی

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز و تور باکو  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی