3178  |      

استانبول ؛ قلب تپنده عاشقان خرید

شهر استانبول را می توان بهشت و قلب تپنده عاشقان خرید نامید ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهر استانبول همان طور که از نامش پیداست با مد زیبایی و مراکز خرید گره خورده است و همیشه در اولویت اول لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد عاشقان خرید جهان در تور استانبول است که استانبول را به یکی از شهرهای توریستی دنیا تبدیل کرده است . از طرفی بازار‌های سنتی قدیمی اش و اغلب تاریخی مملو از اجناس رنگارنگ و زیبا که نگاه کردن آن‌ها ساعت‌ ها انسان را سر ‌پا نگه می ‌دارد ؛ از نگارش فرش‌ ها و قالی ‌های زیبای ترک گرفته که اصلی ترین سوغات ترکیه و شهر استانبول در تور استانبول هست ، تا زیور‌آلات شیک ، ظروف زیبای مسی و برنجی ، قوری های مخصوص و قهوه ‌جوش ترکی و قلیان و تتون . البته قنادی های ترکیه شیرینی ‌های وسوسه‌ انگیزی دارد که تجربه ان در تور استانبول خالی از لطف نیست . از یه طرف دیگر مرکز خریدهای استانبول با دنیای بسیار به روز و مدرن شان که قلب تپنده عاشقان خرید است ؛ خیابان بزرگ استقلال که شانزلیزه ‌ی شهر استانبول است و مملو هست از مراکز خرید شیک و مدرن با پوشاک های  اروپایی و ترکیه ، در کنار کلی مراکز خرید شیک و بزرگ دیگر مانند : مراکز خرید جواهیر ،  فروم و کانیون که سرزمین مارک های ‌نام آشنا و دوست ‌داشتنی‌ و معمولا در فصل‌ های زیر قیمت شهر استانبول تخفیفات خوبی دارند . یکی از سوال‌ های گردشگران تور استانبول این است که برای خرید کردن خوب در استانبول چقدر مقداری به پول نیاز هست ؟ لازم به گفتن است که خرید کردن در شهر استانبول هم می‌ تواند گران باشد و هم می تواند ارزان و معقول به صرفه باشد ؛ همه این ها به حجم خریدهای شما و انتخاب پوشاک و مرکز خرید در تور استانبول شما دارد ؛ معمولا در مراکز خرید استانبول می‌توان مارک های به صرفه تری مثل اچ ‌اندام را پیدا کرد و یا از تولیدات داخلی خود ترکیه خرید هایی با صرفه تر انجام دهید . اما به همان اندازه  هم می‌توانید جنس های لوکس گران قیمتی خریداری کنید . نکته قابل توجه از نظر شرکت آذرگشت ملکی تور استانبول این است که لذت خرید کردن شما رو رها نخواهد کرد ؛ پس مراقب جیب های خودتان در یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا باشید .

 

مرکز خرید جواهیر

این مرکز خرید بزرگ ترین و زیباترین مرکز خرید اروپا و در رده جهانی در رده 6 بزرگترین مراکز خرید بزرگ جهان قرار گرفته است . این مرکز بیش از صد برند و مارک جهانی معروف ، از پوشاک مدرن و جواهرات مد روز گرفته تا اسباب ‌بازی با برند های جهانی و رستوران های مجلل ، در آن شعبه نیز وجود دارد . وجود این مرکز خرید در ترکیه باعث شده استانبول یکی از شهرهای توریستی دنیا لقب بگیرد . این مرکز خرید زیبا در شش‌ طبقه بزرگ در قلب شهر استانبول خلق شده و دسترسی به این مرکز خرید راحت است معماری ‌این مرکز خرید پیچیده و سردر گم کننده است پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به گردشگران تور استانبول این است که بهتر است قبل از رفتن به این تور، نگاهی به نقشه معماری‌ طبقات و مغازه‌ های این مرکز خرید بیندازید . برند‌های معروف و آشنایی مانند : بنتون ، آدیداس ، اسپریت ، کانورس ، دبنهامز ، لیوایز ، زارا ، مانگو و ماسیمو‌دوتی در این مرکز خرید بزرگ شعبه دارند . ساعات کاری مرکز خرید جواهیر برای مسافران و گردشگران تور استانبول بین ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد .

مرکز خرید کانیون

این مرکز خرید مدرن و لوکس زیبا گرانترین مرکز خرید شهر استانبول در تور استانبول است ؛ مغازه های کانیون بسیار لوکس و گران ‌قیمت‌ هستند اما مانندشان را در دیگر مراکز خرید شهر استانبول و در تور استانبول نمی توانید پیدا ‌کنید ؛ مارک هایی مانند : بانانا‌ر یپابلیک ، تامی هیلفیگر و آن ‌تیلور فقط در این مرکز خرید زیبا شعبه دارند و گفتنیست که رستوران ‌های مجلل و گرانی که در شهر نمی شود مثل اش رو پیدا کرد در اینجا تمرکز یافته اند . معماری زیبا و خاص این مرکز خرید در چهار طبقه ، یک معماری مثال نزدنی و مهمی است که این مرکز خرید زیبا رو در تور استانبول معروف کرده است . مرکز خرید کانیون ، یک سینمای کروی ‌شکل در مرکز خود دارد که فیلم ‌های به روز را پخش می‌ کند . مرکز خرید کانیون در فصل حراج فستیوالی خرید استانبول حضور اکتیو دارد و مسافران تور استانبول می‌ توانند پوشاک برند ‌دار دلخواه خودشان را در حراج ‌‌هایی که با قیمت‌ های ارزانی هست خرید کنند .

مرکز خرید فروم استانبول


اگر دنبال خرید‌ زیاد و با ‌صرفه در تور استانبول هستید ، مرکز خرید فروم مکانی است که همیشه از برند‌های معروف خود تخفیف زده ا‌‌ند ؛ مارک های خوب مانند : اچ ‌اند‌ام  و ماوی را  می ‌توان این مرکز خرید پیدا کرد . لازم به گفتن است که یک نمایندگی زیبا و بزرگ آی ‌کیا هم به مرکزخرید متصل شده است . برای کودکان هم سرگرمی ‌های زیاد و بی ‌نظیر و یک آکواریوم زیبای بزرگی با جانوران آبزی ریز و بزرگ دیدنی وجود دارد و به خاطر این ها مرکز خرید فروم را به یکی از جذاب ترین و محبوب ‌ترین مرکز خرید شهر استانبول برای مسافران تور استانبول تبدیل کرده است . ساعت کار این مرکز خرید زیبا برای گردشگران تور استانبول از 10 صبح تا 10 شب دایر است .

مرکز خرید اولیویوم

گفته می‌شود مرکز خرید اولیویوم یک حراجی فستیوالی بزرگ در شهر استانبول در تور استانبول هست ؛ پوشاک هایی رفته رفته از گردانه‌ مد روز خارج می ‌شوند با قیمت های بسیار ارزان و باور نکردنی در این مرکز خرید مدرن و زیبا به مشتری ها و مسافران تور استانبول به فروش گذاشته شده اند . در این مرکز خرید می‌ توانید اجناس فصل قبل بهترین مارک ‌های دنیا را با  قیمت های مناسب و تخفیف ‌های عالی بخرید. مرکز خرید اولیویوم یک مرکز خرید بسیار مدرن و بزرگ است که برای مسافران تور استانبول توصیه می شود که در خیابان‌ زیتون ‌بورنو قرار دارد که 118 مغازه برند دار ، 6 سالن سینمای بزرگ ، یک سالن مجهز تئاتر ، یک سالن بولینگ شیک و بزرگ و رستوران های مجلل و کافه‌‌ خوب و شیکی دارد.

خیابان بزرگ استقلال

خیابان زیبای استقلال ، معروف ‌ترین و زیباترین خیابان شهر استانبول برای گردشگران تور استانبول است که به طول 3 کیلومتر می باشد که از میدان بزرگ و زیبای تقسیم شروع شده و دو طرف خیابان پر از کافه های شیک ، رستوران های مجلل ، مغازه های پوشاک مدرن و البته دارای مهمترین مراکز خرید استانبول برای مسافران تور استانبول است . انتهای خیابان استقلال حال ‌و ‌هوای زیبای خود و دلچسبی دارد ؛ مغازه‌ هایی که وسایل قدیمی و ساز‌های موسیقی قدیمی می‌ فروشند ،  نقاش هایی که آثار هنری خود را حراج کرده اند و لباس ‌های سنتی دست ‌دوز و رنگارنگ . خیابان استقلال بهترین مکان برای خرید همزمان با قدم زنی و خوش گذرانی لحظات زیبای تور استانبول است ؛ می‌ توان گفت خیابان استقلال جزء بهترین جاذبه های استانبول برای مسافران تور استانبول به حساب می‌ آید و بی‌ حکمت نیست که در روزای آخر هفته‌ حدود 3 میلیون نفر در هر روز از این خیابان بازدید به عمل می آورندکه استانبول را به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است . با تمامی وسایل نقلیه‌ عمومی می‌توانید به آسانی و راحتی به میدان تقسیم بروید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور های استانبول و پرواز های مستقیم از تبریز این شهر با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی