3178  |      

شهر تفلیس گرجستان

از زیباترین شهرهای گرجستان که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد شهر تفلیس گرجستان می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از اصلی ترین و زیباترین مقاصد گردشگران ایرانی که برای سفر به این کشور نیازی به اخذ ویزا ندارند کشور گرجستان می باشد . شهر تفلیس ، پایتخت کشور گرجستان یکی از پرجاذبه ترین و زیباترین شهرهای گرجستان به شمار می آید که با وجود مردمان خونگرم و مهمان نواز خود به خوبی و مهربانی گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز را در خود میزبانی میکند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز را با شهر تفلیس گرجستان آشنا کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

شهر تفلیس با توجه به جاذبه های زیبا و دیدنی خود هرساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود میکشد . تفلیس را در دنیا به شهر کلیساها می شناسند ولی مسلما زیبایی های شهر تفلیس در کلیساها ختم نمیشود بلکه وجود جاذبه های طبیعی وصف نکردنی ، چشم اندازهای زیبا و دیدنی زیبایی های این شهر را چند برابر کرده است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز ، تور تفلیس از تبریز و تور باتومی از تبریز با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مسلما شهر تفلیس قطب گردشگری گرجستان می باشد و اکثر گردشگران تور گرجستان از تبریز برای گشت و گذار شهر تفلس را انتخاب می کنند . این شهر در ضلع شرقی گرجستان قرار گرفته و یک شهر کوهپایه ای در دامنه کوه های قفقاز قرار دارد . اگر بخواهید عاشق شهر تفلیس شوید میتوانید با قدم زدن در پیاده روی روی سنگ فرش های تاریخی و مدرن این شهر چند لحظه ای در خود منقلب شوید . در تفلیس می توانید بهترین لحظه های سفر خود را تجربه کنید و با دیدن بناهای تاریخی و باستانی خود مجذوب دیدنی های این شهر شوید .

مطالب مرتبط :

زیبایی های تفلیس گرجستان

غذاهای معروف گرجستان

آکواریوم شهر باتومی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای گرجستان ، تور تفلیس از تبریز ، تور گرجستان از تبریز ، تور باتومی از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی