3178  |      

ترسناک ترین موزه های دنیا

شاید باورتان نشود اما اگر به این موزه های ترسناک بروید هیجان خود را به اوج می رسانید  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

مسلما عده زیادی از گردشگران دنیا عاشق هیجان و وحشت هستند و عده ی دیگر نیز عاشق باستان شناسی و تاریخ . اما شاید تا به حال فکر نکرده باشید که در بعضی از نقاط دنیا هم میتوانید بترسید و هم میتوانید تاریخ گذشته ی بشر را ببینید . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را به موزه هایی آشنا کنیم که در آنها هم میتوانید هیجان خود را به اوج برسانید و هم میتوانید تاریخ زندگی گذشتگان را بازنگری کنید . پس در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

موزه ماتر آمریکا

یکی از ترسناک ترین موزه های دنیا که در داخل آن به هر طرف نگاه کنید اعضای بدن انسان را میبینید که به بیماری های عجیبی مبتلا هستند . این موزه که در ایالات فیادلفیا آمریکا قرار دارد در اصل یک موزه ی معمولی بود از این نظر که بیماری های انسانی را برای مردم منطقه معرفی کنید اما با گذشت زمان دکتر ماتر اعضای بدن انسان هایی که با بیماری های مختلف مرده بودن را به این موزه اهدا کرد تا این موزه به یکی از ترسناک ترین موزه های دنیا تبدیل شود . در اصل این موزه برای معرفی بیماری های انسانی بنا شد تا اطلاعات بیشتری در مورد بیماری ها به مردم بدهد . در این موزه شما گردشگران تور آمریکا می توانید بزرگ ترین مغر یه انسان عقب افتاده ذهنی و بزرگ ترین جوش دنیا رو ببینید . این موزه از صبح ساعت 10 تا عصر ساعت 9 برای بازدیدکنندگان باز می باشد .

موزه کاتاکمب دی کپوچینی ایتالیا

از دیگر موزه های خطرناک و ترسناک دنیا که همه ی ایستاده های این موزه مرده اند کپوچینی پالرمو ایتالیا می باشد . حدود 500 سال پیش کارکنان کلیساهای ایتالیا روش جدید برای مومیایی کردن مرده های خود پیدا کردند . آنها برای مومیایی کردن مرده های خود آنها را در زیرزمین های مخصوصی با آب سرکه و نمک نگهداری می کردند . شاید برای شما جذاب باشد مرده هایی با لباس های نو و تازه ببینید . این موزه که در منطقه پالرمو ایتالیا قرار گرفته است از صبح ساعت 9 تا شب ساعت 9 برای گردشگران تور ایتالیا از تبریز و تور رم از تبریز باز می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایتالیا از تبریز و تور ایتالیا با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

موزه عروسک های سخنگو آمریکا

از دیگر موزه های ترسناک و خطرناک کشور آمریکا موزه عروسک های سخنگو می باشد . این موزه در ایالت کنتاکی آمریکا قرار گرفته است . در داخل این موزه عروسک هایی وجود دارند که میتوانند شما را چند لحظه ای در خود منقلب کنند . عروسک های این موزه متفاوت تر از عروسک هایی هستند که دختر بچه ها با آن بازی میکنند . اگر دنبال این هستید که بترسید و از ترسیدن خود لذت ببرید حتما سری به این موزه در کنتاکی آمریکا بزنید . موسس این موزه که از بچگی به عروسک های سخنگو علاقه داشت توانسته است بعد از حدود 70 سال این موزه را با عروسک های خود تاسیس کند . داخل این موزه یکم پیچیده است به طوری که شما از اتاقی به اتاق دیگر می روید و حدود 1000 عروسکی را میبینید که تا به الان ندیده اید .

موزه روانپزشکی گلور آمریکا

شاید تا به الان برای شما جای سوال باشد که افرادی کع اختلالات عصبی و روانی دارند چه لباس هایی می پوشند و چه داروهایی مصرف میکنند . همه جواب های این سوالات خود را می توانید در این موزه پیدا کنید . شاید همه دیدنی های این موزه همراه با ترس شدید و دلهره باشد اما شک نداشته باشید میتوانید تمامی قسمت های این موزه را ببینید . در قسمت های مختلفی که در این موزه به دید شنا می آید آرام کردن بیماران با روش های خطرناک و دوست نداشتنی است که شما میتوانید از نزدیک آنها را ببینید .

موزه مومیایی های دلاس مکزیک

در زمان های دور در کشور مکزیک انسان هایی که توسط بیماری وبا جان خود را از دست داده بودند برای جلوگیری از شیوع این بیماری این جنازه ها رو مومیایی میکردند . اما با گذشت زمان و با کشف این جازه ها آنها را در این موزه مومیایی دلاس نگهداری میکنند . شاید دیدن این موزه برای شما رعب آور و ترسناک باشد اما برای مردمان محلی شناختی از بیماری وبا می باشد .

موزه مراسم تشییع جنازه هیستون آمریکا

از دیگر موزه های متفاوت دنیا که بحث مستقیمی با مرگ دارد موزه تشییع جنازه آمریکا می باشد . شاید این موزه برای کسایی که علاقه ای به وقت مردن نداشته باشند جالب نباشد ولی مرگ پایان هر انسانی می باشد و مراسم دفع هرکس هم در هر منطقه ای متفاوت می باشد . این موزه تلاش کرده است تا مراسم تشییع جنازه های افراد مختلف را در مناطق مختلف به رخ بازدید کنندگان بکشد . شما علاوه بر مشاهده تدفیع جنازه ها ابزارهای موقع مرگ را هم میبینید . این موزه در منطقه هیستون آمریکا قرار گرفته است و از صبح ساعت 9 تا شب ساعت 10 برای بازدیدکنندگان این موزه باز می باشد .

مطالب مرتبط :

موجود افسانه ای یتی

رودخانه قاتل

مناطق زیبای اروپا

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آمریکایی ، تور کانادا از تبریز ، تور آمریکا از تبریز ، تور کانادا و تور آمریکا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی