3178  |      

جاذبه های گردشگری کرواسی

یکی از جاذبه های حیرت انگیز که میتوان در جهان مشاهده نمود آبشار شیطان می باشد که خود به خود ناپدید می شود  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از کشورهای دیدنی قاره اروپا که هرساله گردشگران زیادی سوی خود میکشد کشور زیبای کرواسی می باشد . کشور کرواسی از لحاظ موقعیت مکانی در جنوب مرکزی قاره اروپا قرار دارد که با جمعیتی نزدیک به 4 میلیون نفر از زیباترین کشورهای اروپا به حساب می آید . زبان رسمی کشور کرواسی ، کروات می باشد و وجود شهرهای باستانی و تاریخی یکی دیگر از ویژگی های اصلی کشور کرواسی می باشد .شهر زاگرب ، پایتخت کشور کرواسی می باشد که زیباترین جاذبه های گردشگری کرواسی ، مراکز خرید ، موزه ها در این شهر متمرکز شده اند . اگر شما عاشق تفریحات هیجانی هستید باید بگوییم که کرواسی یکی از قطب های هیجانی اروپا می باشد به طوری که در این کشور موج سواری ، قایق سواری ، جت اسکی ، جامپینگ برای مسافران تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی ارائه می شود . اگر دنبال آرامش و یک مکان دنج هستید میتوانید در سواحل دنج کرواسی این آرامش را پیدا کنید . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری کرواسی آشنا کنیم . در ادامه همراه ما باشید :

 

دیوارهای قدیمی شهر دابرونیک

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کرواسی که در میراث یونسکو هم ثبت شده است دیواره های باستانی شهر دابرونیک می باشد . برای بازدید از این دیوراه های تاریخی یک تور از زیبا از نقطه جاذبه های شهری شروع می شود و تا میانه های زیبایی های این دیواره ها ادامه دارد . برای اینکه بخواهید یک چشم انداز زیبا و وصف نکردنی مشرف به دریای آدریاتیک داشته باشید به بالای این دیواره ها بروید و عکس های زیبایی از طبیعت این منطقه برای خود ثبت کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کاخ دیوکلسیان شهر اسپلیت

شهر اسپلیت کرواسی که بعد از شهر زاگرب دومین شهر بزرگ کرواسی محسوب می شود در میان دیواره های کاخ زیبای دیوکلسیان قرار گرفته است . این شهر زیبا توسط امپراطور معروف رومی دیوکلسیان بنا شد . این کاخ زیبا که یه شکا مربعی دارد سه ضلع اصلی آن به خشکی و یک ضلع دیگر آن مستقیم به دریا باز می شود . داخل این کاخ زیبا یک کلیسای بزرگ دیگر نیز وجود دارد که در حاط طاقدار قرار گرفته است . این شهر تاریخی در کتاب یونسکو هم ثبت شده است .

شهر هوار کرواسی

یکی از زیباترین جزیره های کشور کرواسی شهر هوار می باشد . این شهر زیبا که بسیاری از گردشگران تور کرواسی را به سمت خود می کشد از جزیره های الماسی کرواسی به حساب می آید . در وسط این شهر زیبا یک میدان بزرگ وجود دارد که یک کلیسای بزرگ جامع و یک قلعه زیبا و تاریخی در خود جا داده است . شما میتوانید در این شهر زیبا به قایق سواری بپردازید و از تفریحات مهیج آبی لذت ببرید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پارک ملی پلیتویچ کرواسی

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کرواسی که سالانه گردشگران زیادی را در خود میزبانی میکند پارک پلیتویچ کرواسی می باشد . این پارک زیبا که در محاصره دریاچه های زیبا قرار گرفته است دارای آبشارهای زیبا و بکر می باشد . چشم اندازهای زیبای این پارک میتواند شما گردشگران را چند لحظه ای در خود منقلب کند . در شبکه های مختلف این پارک مسیرهای مختلفی پیاده روی وجود دارد . در داخل این پارک بزرگ و زیبا برای حیوانات مختلف خانه های جذابی هم وجود دارد . شما گردشگران تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی اگر بخواهید چند روزی در این پارک زیبا اقامت داشته باشید هتل های لوکس و زیبایی وجود دارد که میتواند زیبایی این پارک را برای شما چند برابر کند .

منطقه گورنجی گرد شهر زاگرب

یکی از مناطق زیبای شهر زاگرب که زیبایی های مختلفی در خود دارد منطقه گورنجی گرد می باشد . این منطقه از زاگرب که محبوب ترین منطقه گردشگری زاگرب به شمار می آید هر ساله گردشگران زیادی را در خود میزبانی میکند . موزه ها ، پارک ها ، مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری مهم و بسیاری از دیدنی های شهر زاگرب در این منطقه متمرکز شده اند . ساختمان های رنگارنگ زیبای این منطقه یکی دیگر از زیباترین جاذبه های زاگرب می باشد .

ساحل زلاتنی رت کرواسی

از بهترین مقاصد گردشگری کرواسی که زیبایی های وصف نکردنی دارد ساحل زیبای زلاتنی رت می باشد . این ساحل که دارای سنگریزه ای زیبا و رنگی می باشد که با گذشت تابستان و زمستان تغییر مکان می دهد . یک مکان جالب زیبا نیز در پشت این منطقه وجود دارد که با درختان کاج پوشیده شده است . تابستان ها مردم برای گرفتن نور خورشید به آنجا می روند . دمای آب در تابستان بسیار معمولی و مایل به گرم می باشد که برای شنا کردن گردشگران تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی بسیار خوب می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

دبی کجا بریم ؟

موجود افسانه ای یتی 

غذاهای معروف گرجستان 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور کرواسی از تبریز ، تور کرواسی  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی