3178  |      

دبی کجا بریم ؟

شهر دبی یکی از زیباترین شهرهای دنیا می باشد که هر ساله در تلاش است گردشگران زیادی را به سمت خود  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از شهرهای زیبای جهان که مسلما هر گردشگری دوست دارد در طول عمر خود یکبار آنجا را از نزدیک ببیند شهر زیبای دبی می باشد . این شهر جذاب که هر روز نیز به جاذبه های گردشگری خود می افزاید تا آمار گردشگران خود را افزایش دهد . معمولا گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی به علت اینکه جاذبه های گردشگری دبی در یه نقطه متمرکز نیستند دچار سردرگمی می شوند در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی را راهنمایی کنیم تا بتوانید تمامی زیبایی های دبی را ببینید . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید تا زیبایی های دبی را با برنامه براتون معرفی کنیم :

پارک آبی آتلانتیس دبی

یکی از زیباترین پارک آبی های جهان که میتواند اوج هیجان را در شما به حداکثر برساند . شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی در ارتفاع حدود 40 متری بر روی سرسره های آبی قرار میگیرید و در حالی که در محاصره کوسه های خطرناک هستید به طرف پایین حرکت میکنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران بخش تورهای دبی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

position: initial; background-repeat: initial; initial; direction: rtl; unicode-bidi: embed;" dir="RTL">

رستوران نوبو دبی

یکی از زیباترین رستوران های مجلل شهر دبی رستوران نوبو شهر دبی می باشد . شما میتوانید به این رستوران شیک بروید و طعم بهترین غذاهای دبی را بچشید . این رستوران زیبا متشکل از دو فرهنگ غذایی ژاپنی و عربی می باشد . گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی میتوانند همزمان در این رستوران طعم دو غذا را باهم همزمان لمس کنند .

آکواریوم لاست چمبرز شهر دبی

یکی دیگر ا زیباترین جاذبه های گردشگری دبی که گردشگران زیادی را در قالب تور دبی از تبریز و تور دبی به سوی خود می کشد آکواریوم لاست چمبرز دبی می باشد . شما گردشگران تور دبی می توانید با قدم زدن در راه رو های این آکواریوم از نزدیک ماهی های بزرگ ازجمله : سفره ماهی ، خرچنگ و اسب آبی را ببینید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خوصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران بخش تورهای دبی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

ساحل ناسیمی دبی

یکی از زیباترین سواحل دبی ساحل ناسیمی دبی می باشد که چشم انداز زیبایی به خلیج فارس دارد . شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی می توانید بر روی مبل های راحتی این سواحل بشینید و استراحت کنید . در این سواحل غذاهای مخصوصی هم برای شما وجود دارد که میتواند زیبای های تور دبی را برای شما چند برابر کند .

آکواریوم شهر دبی

یکی از زیباترین آکواریوم های دنیا که بزرگ ترین آکواریوم جهان نیز می باشد آکواریوم شهر دبی می باشد . این آکواریوم دارای حدود 3 میلیون لیتر آب و در داخل آن حدود 34 هزار گونه جانوری در داخل خود دارد . برای اینکه شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی بتوانید از این آکواریوم زیبا دیدن کنید باید به طبقه سوم مرکز خرید دبی مال بروید . ساعات کاری این آکواریوم از صبح ساعت 10 تا 10 شب می باشد . تونل های شیشه ای این آکواریوم زیبایی های این آکواریوم را چند برابر کرده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران بخش تورهای دبی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مرکز خرید دبی مال

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی که که بزرگترین مرکز خرید دنیا نیز می باشد مرکز خرید دبی مال می باشد . این مرکز خرید زیبا که مملو از برندهای معروف دنیا می باشد به قدری بزرگ می باشد که هر چقدر هم که بگردین باز هم تمام نمی شود . این مرکز خرید زیبا در پایین برج خلیفه قرار دارد و تمامی برندهای معروف پوشاک جهان را در خود جا داده است .

برج خلیفه

بلندترین برج جهان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی میتوانید با دیدن این برج از نزدیک چند لحظه ای در خود منقلب شوید . برای این بتوانید یک چشم انداز زیبا از شهر دبی در ذهن خود داشته باشید باید حدود500 متر با آسانسور به بالای این برج بروید . برای اینکه زیبایی های دبی را از بالای این برج ببینید از یک تلسکوب در بالای این برج هم میتوانید استفاده کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

زیباترین روستای جهان

رودخانه اژدهای آبی پرتغال

ترسناک ترین و خطرناک ترین هتل جهان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای دبی ، تور دبی از تبریز ،  تور دبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی