3178  |      

غذاهای معروف گرجستان

از زیباترین جاذبه های کشور گرجستان که همه ی گردشگران را از خود راضی نگه میدارد غذاهای خوشمزه گرجستان  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر تفلیس که میتواند برای گردشگران و مسافران تور تفلیس از تبریز و تور تفلیس جالب باشد غذاهای خوشمزه تفلیس می باشد . شهر تفلیس یکی از زیباترین و پرجاذبه ترین شهرهای دنیا می باشد که میتوانید با هزینه های ارزان و کم به این شهر زیبا سفر کنید . در تور تفلیس از تبریز و تور تفلیس تا میتوانید از غذاهای خوشمزه و لذیذ این شهر استفاده کنید و یاد بگیرید شاید بتوانید در خانه خودتان هم از این غذاهای خوشمزه درست کنید . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی میخواهیم خوشمزه ترین غذاهای شهر تفلیس را برای شما معرفی کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید :

غذای تیکیمالی تفلیس

از خوشمزه ترین غذاهای کشور گرجستان و شهر تفلیس غذای تیکیمالی می باشد . این غذای خوشمزه متشکل از کباب های مخصوص با سس های خوشمزه است . سس های استفاده شده در این کباب از آلوهای قرمز می باشند که با طعم شیرینی که دارند خوشمزه گی این غذا را چند برابر میکند . حتما در تور تفلیس از تبریز و تور تفلیس از این کباب های خوشمزه صرف کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور تفلیس از تبریز و تور تفلیس با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

سیب زمینی سرخ کرده تفلیس

یک غذای خوشمزه و لذیذ که طرفداران زیادی هم در کشور ایران دارند . مردمان کشور گرجستان این غذای خوشمزه و البته راحت را با سس آلو ترش میخورند . سس آلو ترش را میتوانید در تمامی غذاهای گرجی ها پیدا کنید . مردمان شهر تفلیس و گرجستان این غذا را در وقت های تنگ خود درست می کنند .

سیب زمینی سرخ کرده تفلیس

غذای لوبیو گرجستان

غذای لوبیو یا همان لوبیا یکی از زیباترین و خوشمزه ترین غذاهای گرجستان و تفلیس می باشد که طرز پخت هرکس با هرکس دیگر متفاوت است . بعضی از مردمان شهر تفلیس این غذا را با خامه ی مخصوص درست میکنند که در این نوع پخت غذا سفت می باشد اما در برخی دیگر از طرز پخت ها لوبیا را آبکی درست میکنند که آن را در ظرف های مخصوص سفالی می ریزند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غذای چاشوشولی گرجستان

از دیگر غذاهای خوشمزه گرجستان که طرفداران زیادی در تور تفلیس از تبریز و تور گرجستان از تبریز دارد غذای چاشوشولی می باشد . در تهیه ی این غذای خوشمزه گوشت گوساله را با فلفل و ادویه جات مخصوص ترد میدهند و با پیاز سرخ کرده و خام آغشته میکنند . مردمان کشور گرجستان این غذا را بدون اضافه شده های فوق مصرف میکنند .

غذای چاکاپولی تفلیس

از دیگر غذاهای سنتی و لذیذ شهر تفلیس غذای چاکاپولی می باشد . این غذای خوشمزه شاید باب میل بسیاری از گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز نباشد اما بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد . در تهیه ی این غذای خوشمزه گوشت بره را با سس آلو و فلفل آغشته میکنند و با سبزیجات مخصوص مثل تره خون تزیین میکنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غذای کارچو تفلیس

از دیگر غذاهای سنتی و البته خوشمزه تفلیس که طرفداران زیادی در کشور گرجستان دارد سوپ کارچو می باشد . این سوپ خوشمزه که با گوشت مرغ و یا گوشت گوساله تهیه می شود زیاد به سوپ های ایرانی شبیه نیست ، چرا که مردمان تفلیس این سوپ را با برنج صرف میکنند . برای کسانی که گیاهخوار هستند میتوانند به جای استفاده از گوشت در این سوپ از سبزیجات استفاده کنند ولی مسلما هیچوقت اون طعم اصلی سوپ را نخواهند داد .

غذای خینکالی گرجستان

اگر در تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز به دنبال یک غذای خوشمزه با قیمت مناسب هستید غذای خینکالی را انتخاب کنید . این غذای خوشمزه یکی از لذیذ ترین دسرهای تفلیس می باشد که مثل دمپلینگ های چینی می باشند . در سر این دسرهای خوشمزه خمیر را به صورت گلمبه میذارند . گذاشته شدن اضافیه این خمیر در رستوران های گرجستان برای شمردن غذاهای استفاده شده می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز ، تور تفلیس از تبریز ، تور باتومی از تبریز با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای گرجستان ، تور باتومی از تبریز ، تور گرجستان از تبریز ، تور تفلیس از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی