3178  |      

جاذبه های گردشگری ازمیر

یکی از زیباترین شهرهای ترکیه که گردشگران زیادی را در خود میزبانی میکند شهر ازمیر ترکیه می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین شهرهای ترکیه که غیر از استانبول گردشگران و مسافران زیادی را در قالب تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر به سمت خود می کشد شهر ازمیر ترکیه می باشد . این شهر زیبا تفاوت های زیادی با شهر استانبول دارد . مردمان شهر ازمیر برعکس مردمان استانبول با سنت های قدیمی خود زندگی می کنند به طوری که اگر در خیابان ها و پیاده رو های شهر ازمیر قدم بزنید این تفاوت ها به خوبی احساس خواهید کرد . شهر ازمیر یک شهر گردشگری با جاذبه های گردشگری فراوان که سالانه میلیون ها گردشگر را در خود میزبانی میکنند . از عمده ترین تفاوت های شهر ازمیر ترکیه با شهر استانبول در این است که شما گردشگران تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر میتوانید تمامی جاذبه های گردشگری زیبای ازمیر را در آرامش بازدید کنید . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر این است که از تمامی محلات قدیمی ازمیر بازدید کنید تا این تفاوت ها را کاملا لمس کنید . در ادامه این مطلب میخواهیم زیبایی های ازمیر ترکیه را برای شما معرفی کنیم . پس در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

آگورا ازمیر ترکیه

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ازمیر که زمانی یکی از نقاط مهم جاده ابریشم بود منطقه آگورا ازمیر می باشد . این بازار تاریخی که در راه جاده ابریشم قرار دارد تاریخ بنایش به حدود 2 هزار سال پیش می رسد . آگورا ازمیر یکی از بازارهای تاریخی ترکیه می باشد که کانال آبی از آنجا عبور می کرد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پاموکاله ازمیر ترکیه

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی و گردشگری ازمیر که گردشگران زیادی را در قالب تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر سمت خود میکشد جاذبه پاموکاله ازمیر می باشد . این جاذبه ی زیبا که شباهتی خاصی به باداب سورت مازندران دارد از حوضچه های آبگرم پلکانی تشکیل شده است که مردم در زمان های دور برای حمام کردن از این حوضچه ها استفاده می کردند . فرق پاموکاله ازمیر با باداب سورت مازندران در جنس و رنگ های سنگ این جاذبه ها می باشد .

بازار کمارالتی ازمیر

شما گردشگران و مسافران تورهای ترکیه برخلاف مراکز خرید و بازارهای دیگر شهرهای ترکیه میتوانید در این بازار با فروشنده ها به راحتی صحبت کنید و اطلاعات خاصی در مورد هر محصولات از آنها بپرسید ، بدون آنکه بخواهید خریدی انجام دهید . در این بازار برای گردشگران و مسافران تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر آب نبات هایی وجود دارد که طعم بسیار خوشمزه ای دارد . در داخل این مرکز خرید شیرینی های بسیار خوشمزه و لذیذ و زیتون های سیاه و سبزی وجود دارد که میتواند زیبایی های تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر را برای شما چند برابر کند .

روستای شیرینجه ازمیر

روستای شیرینجه ازمیر ترکیه یکی از زیباترین روستاهای کشور ترکیه محسوب می شود به طوری که اگر شما گردشگران تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر به این منطقه از ازمیر سفر کنید حتما در کوچه پس کوچه های این روستا قدم بزنید و با مغازه داران حرف بزنید . اگر در این روستا به سمت بالا حرکت کنید حتما فکر خواهید کرد که در ماشین زمان قرار دارید و به سمت گذشته حرکت میکنید . زیبایی های این روستا بسیار جذاب و وصف نکردنی می باشد . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر این است که چند روزی در این روستا اقامت داشته باشید تا از زیبایی های لذت بخش این روستا استفاده کنید .

تفریحات ساحلی ازمیر

از زیباترین لحظه هایی که در تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر میتوانید داشته باشید استفاده از تفریحات زیبا و وصف نکردنی ساحلی ازمیر می باشد . این تفریحات ساحلی که در سواحل ازمیر می باشند زیبایی های تور ازمیر را برای گردشگرانش چند برابر میکند . شما میتوانید در پیاده راه طولانی ساحل ازمیر قدم بزنید و از زیبایی های دریایی ازمیر لذت ببرید . عصرها به این منطقه بروید و از چشم انداز زیبای غروب خورشید دیدن کنید . در کنار این ساحل رستوران ها و کافی شاپ های بسیار شیک و زیبایی وجود دارند که میتوانید برای استراحت نمودن و صرف چایی به این رستوران ها بروید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . 

مطالب مرتبط :

مناطق گردشگری ازمیر

خرید در استانبول

آکواریوم استانبول

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی