3178  |      

آکواریوم استانبول

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استانبول که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد آکواریوم  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین شهرهای جهان که میتواند هر گردشگری را با هر سلیقه ای از خودراضی نگه دارد شهر استانبول ترکیه می باشد . شهر استانبول با داشتن جاذبه های گردشگری مختلف و جذاب سالانه میلیون ها گردشگر را در قالب تور استانبول در خود میزبانی میکند . یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استانبول آکواریوم استانبول می باشد که هرچقدر از زیبایی های این آکواریوم برای شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول بگوییم باز هم کم می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا این آکواریوم زیبا را برای شما معرفی کنیم . پس در ادامه مطلب همراه ما باشید :

آکواریوم استانبول

آکواریوم زیبای شهر استانبول در سال 2011 در نزدیکی فوردگاه بین المللی آتاتورک استانبول ساخته شد و یکی از زیباترین آکواریوم های جهان بشمار می رود . آکواریوم استانبول در 2 طبقه و حدود 20 هزار هکتار زمین ساخته شده است که در آن حدود 2 هزار جانور آبزی نگه داری می شود . شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول برای دیدن این آکواریوم زیبا باید مسیرهای مختلفی را سپری کنید . این مسیرها عبارتند از : مسیر دریای سرخ ، دریای مدیترانه ، کانال پاناما ، اقیانوس آرام ، اقیانوس اطلس شمالی ، اقیانوس اطلس جنوبی و جنگل استوایی .

حتما شاید برای شما جای سوال باشد که وجود جنگل استوایی در آنجا به چه معنا می باشد ؟ قسمت زیبای این آکواریوم به جنگل استوایی مربوط می شود به طوری که مسئولان این آکواریوم تلاش کردند تا این قسمت را دقیقا مثل جنگل های آمازون درست کنند و حیواناتی که در داخل رودخانه آمازون زندگی می کنند را در این قسمت جمع آوری کنند . وجود تمساح های خطرناک و قورباغه های سمی قسمتی از حیوانات خطرناک این قسمت آکواریوم می باشند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

در داخل آکواریوم استانبول دو سینمای بزرگ 5 بعدی نیز وجود دارد که با دارا بودن سیستم مکنده و دمنده هوا می تواند نگاه شما را به قسمت جنگل استوایی طبیعی تر و جدی تر کند . اگرچه استفاده از این قسمت نرخ جداگانه ای از بخش های دیگر آکواریوم دارد . در ادامه این قسمت کافی شاپ های شیکی وجود دارند تا گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول بتوانند در صورت خستگی چند دقیقه ای در آنها استراحت کنند .

یکی دیگر از قسمت های جذاب این آکواریوم وجو قسمت چالش با آینه ها می باشد . شما برای ورود به این قسمت باید حدود 10 هزار تومان پول پرداخت کنید و وارد این قسمت بشید . در این قسمت شما با ناشناخته های دنیا روبرو می شوید . این قسمت از زیباترین بخش های آکواریوم استانبول به شمار می آید .

اگر بخواهیم در مورد هزینه های این آکواریوم شما را راهنمایی کنیم باید بگوییم که هزینه هر نفر بزرگ سال در این مجموعه حدود 44 لیره می باشد و برای دانشجو ها ، پزشک ها ، بازنشسته ها 24 لیره می باشد و برای کودکان زیر دو سال هم رایگان می باشد . اگر بخواهید در تور استانبول از تبریز و تور استانبول به این آکواریوم سری بزنید میتوانید برای رفتن به این آکواریوم از ماشین های رایگانی که در محله های معروف استانبول قرار دارند استفاده کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

موزه های شهر استانبول

مناطق زیبای اروپا

کافه های ارزان قیمت استانبول

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور استانبول از تبریز و تور استانبول به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی