3178  |      

موزه های شهر استانبول

از زیباترین جاذبه های گردشگری استانبول که گردشگران زیادی را به سمت خود میکشد موزه های این شهر می باشند  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیبایی هایی که در تور استانبول از تبریز و تور استانبول میتواند هر گردشگری را به سوی خود بکشد موزه های زیبای شهر استانبول می باشد . در شهر استانبول بیش از 100 موزه بزرگ و کوچک وجود دارد که هر کدام یک از این موزه ها میتواند شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول را چند ساعتی در خود سرگرم کند . در این مطلب موزه های شهر استانبول را دسته بندی کردیم تا شما راحت تر بتوانید سلیقه ی خود را با انتخاب این موزه ها تطبیق دهید .موزه هایی هستند که در آن به طور مثال آثار گران قیمتی از زمان عثمانی ها در آنجا نگه داری می شود . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه بهترین موزه های شهر استانبول را برای شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول معرفی کنیم :

موزه ایاصوفیه استانبول

مسلما زیباترین و بزرگ ترین موزه شهر استانبول موزه ایاصوفیه می باشد . این موزه و مسجد زیبا که زیباترین چشم انداز شهر استانبول نیز می باشد دو تاریخ متفاوت عثمانی و بیزانس را برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول نشان میدهد . گنبد اصلی این موزه در سالن اصلی قرار دارد و دارای آثار زیبایی همچون نقاشی های دوران بیزانس و عثمانی می باشد .

کاخ  توپکاپی استانبول

در زمان حمله عثمانی ها به قسطنطنیه اولین قصری که به مقعر پادشاهان عثمانی تبدیل شد کاخ توپکاپی استانبول بود. امروزه این کاخ یکی از مهمترین موزه های استانبول به شمار می رود . در داخل این موزه آثار گران بهای پادشاهان عثمانی نگرداری می شود . شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می توانید در داخل این موزه از لباس ها ، پول های قدیمی ، ظروف مورد استفاده در قصر ، حمام ها و دیوان خانه ها دیدن کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

موزه معصومیت شهر استانبول

از زیباترین موزه های شهر استانبول که زبانزد گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می باشد موزه معصومیت شهر استانبول می باشد . نام این موزه برگرفته از نام نویسنده مشهور ترک تبار می باشد که با نوشتن رمانی به اسم معصومیت نوشت و برنده جایزه نوبل شد . بعدها با مرور زمان این نویسنده معروف ترکیه ای این موزه را تاسیس کرد . مبنای ارزش این موزه به این رمان معروف می باشد .

موزه هنرهای مدرن شهر استانبول

شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می توانید برای دیدن از این موزه به منطقه بیوغلو استانبول بروید . این موزه دارای آثاری زیبا و هنری معاصر می باشد که میتواند گردشگران را چند لحظه در خود منقلب کند . اثار این موزه متعلق به هنرمندان مشهور ترکیه می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

موزه باستان شناسی شهر استانبول

یکی از زیباترین موزه های شهر استانبول که زبانزد گردشگران خارجی و جهانی نیز می باشد موزه باستان شناسی این شهر می باشد . موزه باستان شناسی استانبول از موزه هایی می باشد که در داخل آن آثاری قدیمی همچون سنگ اسکندر مقدونی که مربوط به قرن 4 می باشد در این موزه نگه داری میشود .

موزه نظامی شهر استانبول

موزه نظامی استانبول موزه ای زیبا می باشد که در آن آثار 1000 ساله نظامی ترکیه به معرض دید گذاشته شده است . شرکت آذرگشت ملکی برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول پیشنهاد میکند که از این موزه در شب بازدید کنند . به این خاطر که نمایش تفنگ های این موزه در شب بسیار جذاب و شیک می باشد .

موزه هنرهای اسلامی و ترکی استانبول

یکی از موزه های زیبا و قدیمی شهر استانبول که یک خانه قدیمی و باستانی می باشد موزه هنرهای اسلامی و ترکی استانبول می باشد . در این موزه آثار قدیمی سلطان احمد عثمانی نگهداری می شود . فرش های قدیمی این موزه آثاری هستند که گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول را در خود منقلب می کند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حال فرمایید .

مطالب مرتبط :

جاذبه های زیبای ترکیه

غذاهای خوشمزه ترکیه

زیبایی های ترابزون ترکیه

با وارد شدن به کانال تلگرامی ما از تورهای لحظه آخر تور استانبول از تبریز و تور استانبول با خبر بشید .

 azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی