3178  |      

غذاهای خوشمزه ترکیه

یکی از زیبایی های کشور ترکیه که همیشه گردشگران تور استانبول را از خود راضی نگه میدارد غذاهای خوشمزه  ...

 

 

 

 

 

 

 

غذاهای لذیذ استانبول را می توان یکی از زیباترین و دلنشین ترین قسمت های تور استانبول از تبریز و تور استانبول دانست . به طوری که استانبول بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد هم غذاهای آسیایی بسیار لذیذ و خوشمزه ای دارد هم غذاهای اروپایی بسیار خوشمزه . وقتی شما در تور استانبول از تبریز و تور استانبول هستید غذاهای اصیل ترکی رو به تمام غذاهای دیگر ترجیح خواهید داد اما فست فودهای استانبول را فراموش نکنید که خوشمزه گی تکرار نشدنی را برای شما خواهد داشت . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را برای انتخاب بهتر غذاهای استانبول کمک کنیم . پس در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

صبحانه ترکی استانبول

به اطمینان می توان گفت که صبحانه ترکی استانبول با صبحانه کشورهای اروپایی فرق دارد . به گونه ای که در این صبحانه چای برای نوشیدن در سر سفره هست به جای قهوه ، مثل تمام صبحانه های ترکیه خیار و گوجه فرنگی خرد شده هم سرسفره وجود دارد . بجز اینهایی که گفتیم مربا ، پنیر سفید ، عسل ، کره ، سرشیر و ... وجود دارد همچنین برای خوردن نان از نان سفید استفاده میکنند . معمولا دو نوع غذای دیگر برای مهمانان تور استانبول از تبریز و تور استانبول برای صرف آورده می شود که یکی از آنها سوکوک و یکی دیگر بورک می باشد . طرز تهیه سوکوک به این صورت می باشد که سوسیس خرد شده را با ادویه جات مختلف مانند فلفل سیاه مخلوط و ترد مینمایند . بورک هم یکی از خوشمزه ترین دسرهای صبحانه می باشد که از ورق های نازک خمیر آغشته به چرخکرده گوشت و فلفل می باشد . بهترین پیشنهاد آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول این است که این صبحانه دلنشین و وصف نکردنی را از دست ندهید .

منمن استانبول

یکی از غذاهای اصلی شهر استانبول املت خوشمزه منمن میباشد که زبانزد گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می باشد . غذای منمن یا همان املت استانبول یک غذای بسیار خوشمزه و ساده ای می باشد که بسیاری از مردمان ترکیه برای صبحانه صرف میکنند . طرز تهیه ی این املت دلچسب هم به این گونه می باشد که پیاز خرد شده را با گوجه فرنگی می پزند و تخم مرغ را بعدا به آن اضافه میکنند . اگر برای شما سوال باشد که اسم این غذا از کجا آمده است باید برای شما بگوییم که گوجه فرنگی که در این غذامورد استفاده قرار میگیرد در منطقه منمن استان ازمیر ترکیه کشت می شود که اسم این غذا هم برگرفته از این منطقه می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غذای مزه ترکیه

این غذای خوشمزه را که میتوان که دسر پیش غذا هم نام برد یکی از دسرهای اصلی ترکیه می توان دانست . به طوری که همه ی مردمان ترکیه از این دسر برای اشتها آوردن استفاده میکنند . اگر شما در تور استانبول از تبریز و تور استانبول برای صرف ناهار یا شام به یکی از رستوران های استانبول بروید اولین چیزی که برای شما توسط خدمت کار پیشنهاد می شود پیش غذای مزه استانبول می باشد . به طوری که مزه را در یک ظرف میریزند تا همه از آن بخورند . محتوای این دسر خوشمزه بادمجان کبابی با ماست یا سس مخصوص می باشد .

کویو کبابی ترکیه

یک غذای خوشمزه در ترکیه که در غرب ترکیه بسیار رایج می باشد . در تهیه این غذا گوشت قرمز را بدون هیچ تغییری با گرمای مناسب کباب میکنند و با برگ درختان کاج آغشته میکنند . کویو کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور استانبول از تبریز و آذرگشت ملکی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی