3178  |      

زیبایی های تفلیس گرجستان

آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه یکی از هیجان انگیزترین آبشارهای جهان است  ...

 

 

 

 

 

 

شهر تفلیس گرجستان

کشور گرجستان را میتواند یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی دانست به این منظور که گرجستان با ایران صدور روادید ندارد و سفر به این کشور به راحتی انجام می شود یکی از شهرهای معروف کشور گرجستان شهر زیبای تفلیس می باشد که مهمان نوازی مردمانش زبانزد گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور تفلیس از تبریز می باشد . معماری های زیبا و قرون وسطایی شهر تفلیس جلوه ی زیبایی به شهر بخشیده است و گردشگران زیادی را در قالب تور تفلیس از تبریز ، تور گرجستان از تبریز به سوی خود می کشاند . شهر تفلیس گرجستان را می توان شهر کلیساهای جهان دانست وجود کلیساهای زیبا و باستانی چهره ی شهر را به طور کامل عوض کرده است . جاذبه های گردشگری تفلیس برای مسافران تور تفلیس از تبریز و تور گرجستان از تبریز بی شمار بوده و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد .

شهر تفلیس گرجستان را میتوان اصلی ترین شهر گرجستان نامید این شهر که در شرق گرجستان قرار دارد در محاصره رشته کوه های قفقاز قرار گرفته است . شهر تفلیس گرجستان را میتوان نماد فرهنگ گرجستان دانست . برای اینکه بیشتر مجذوب تفلیس شوید در ادامه مطلب از آذرگشت ملکی با عکس های زیبای گرجستان همراه ما باشید : برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور تفلیس از تبریز ، تور گرجستان از تبریز ، تور تفلیس و تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز ، تور تفلیس از تبریز ، تور گرجستان و تور تفلیس به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی