3178  |      

هتل های لوکس آنتالیا

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا که باید گردشگران و مسافران تور آنتالیا را راضی از خود نگه دارد هتل های لوکس آنتالیا می باشند ... 

 

 

 

 

 

 

یکی از مقاصد اصلی گردشگری دنیا بخصوص برای گردشگران ایرانی آنتالیا ترکیه می باشد . شهر آنتالیا با داشتن آب و هوای بسیار خوب و معتدل هر ساله نزدیک به 20 میلیون گردشگر را در خود میزبانی می کند . امکانات شهر آنتالیا برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا بسیار مدرن و جذاب می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا را با هتل های لوکس آنتالیا آشنا کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

 هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر رزورت آنتالیا یکی از شاخص ترین هتل های لوکس آنتالیا می باشد که فاصله ی کمی با دریا دارد . فاصله این هتل زیبا حدودا با دریا 100 متر می باشد . از دیگر نکات مثبتی که این هتل دارد با مراکز خرید ، فواره های آنتالیا ، موزه باستان شناسی و جاذبه های گردشگری آنتالیا فاصله کمتری دارد . هتل مدر ریزورت 230 اتاق لوکس دارد ، کافی شاپ و رستوران مجلل این هتل بهترین غذاها و دسرها را برای گردشگران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا ارائه میکند . یکی از جذابیت های این هتل حمام سنتی ترک می باشد که گردشگران میتوانند بعد از گشت و گذار در آنتالیا در این حمام به استراحت کردن بپردازند .

هتل دایما بیز آنتالیا

این هتل زیبا که در 64 کیلومتری فرودگاه انتالیا قرار دارد از لوکس ترین هتل های آنتالیا بشمار می رود . هتل دایما بیز دارای مرکز خرید بزرگ ، سالن بلینگ و بیلیارد ، باشگاه بدن سازی ، استخر سرپوشیده و رو باز می باشد . هتل دایما بیز دارای یک سالن بزرگ و اختصاصی می باشد . این هتل بهترین غذاهای خود را در لوکس ترین رستوران خود برای گردشگران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا ارائه میکند . گردشگران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا همچنین میتوانند از مهدکودک این هتل استفاده کنند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

این هتل زیبا و لوکس در 30 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد . هتل لوکس گرند رینگ دارای 300 اتاق رویایی می باشد . از امکانات این هتل لوکس می توان به زمین سرسبز و ورزشی گلف ، رستوران لوکس ، مرکز خرید بزرگ ، کافی شاپ های شیک می باشد .هتل گرند رینگ دارای یک مجموعه مخصوص و شیک برای معلولان می باشد . اسخر روباز و سرپوشیده این هتل از استخر های زیبا و معروف آنتالیا می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص این هتل در تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا

 هتلی بسیار شیک و مد روز که با رنگ های آرامبخش معماری شده است تا گردشگران و مسافران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا را بیشتر خونسرد کند . رستوران های مجلل این هتل در آنتالیا مشهور می باشند به طوری که رستوران های مجلل هتل در 4 مجموعه بزرگ در کنار دریا و ساحل قرار دارند . هتل شروود بریزز در این سال های اخیر بازسازی شده است و دارای 500 اتاق بزرگ و لوکس در خود می باشد .گردشگران و مسافران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا میتوانند بسته به ذائقه خود هر غذایی از هر کشوری را سفارش دهند . این هتل دارای یک استخر روباز بزرگ و استخر سرپوشیده می باشد . از دیگر امکانات هتل شروود بریزز میتوان به سالن بدنسازی و سالن بیلیارد و بلینگ اشاره نمود .

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از پرطرفدارترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا می باشد . معماری این هتل برگفته از دو سوی شرقی و غربی میباشد به طوری که قسمت غربی این هتل شبیه قصرهای هلندی و قسمت های شرقی آن مثا قصرهای عثمانی ها ساخته شده است . از مهمترین امکانات این هتل میتوان به حمام سنتی هتل ، قسمت ماساژ حمام ، استخر روباز و سرپوشیده ، باشگاه بدن سازی کامل و مدرن ، رستوران های مجلل اشاره نمود . گردشگران تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به مرکز شهر آنتالیا برسند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی