3178  |      

آبشار شیطان

یکی از جاذبه های حیرت انگیز که میتوان در جهان مشاهده نمود آبشار شیطان می باشد که خود به خود ناپدید می شود  ...

 

 

 

 

 

 

 

آبشار شیطان ؛ یک آبشار زیبا و خیلی مرموز که در مرز بین کشورهای آمریکا و کانادا قرار دارد . این آبشار زیبا برگرفته از رودخانه برولی در داخل پارک C R Megni قرار دارد . دهانه این آبشار از دو روانه آبی تشکیل می ش

عنوان تب 1

متن شما....

 

عنوان تب 2

 

متن شما....

 

ود . یکی از این روانه های آبی در پایین آبشار برای خود یک دریاچه کوچک تشکیل داده است اما روانه آبی دیگر این رودخانه به داخل یک صخره بزرگ میریزد و ناپدید می شود . گردشگران و ماجراجویان زیادی از این ماجرا حیرت زده می شوند و در تور کانادا از تبریز و تور آمریکا از تبریز دنبال رازهای این آبشار هستند . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا آبشار شیطان را برای شما معرفی کنیم :

محققان و دانشمندان زیادی برای پرده برداشتن از این آبشار راه به سوی رودخانه برول میگیرند . سوال های خیلی زیادی در ذهن گردشگران و ماجراجویان بوجود می آید که چرا این آب پس از ریخته شدن به داخل صخره ناپدید می شود . هر ساله گردشگران و مسافران زیادی در تور کانادا از تبریز و تور آمریکا از تبریز از این آبشار عجیب دیدن میکنند . دانشمندان برای پی بردن به موضوعات زیرزمینی این آبشار با رها کردن توپ های پینگ پنگ در آب های داخل این صخره استفاده کردند که این موضوع هم بی پاسخ و نامعلوم باقی ماند . این آبشار زیبا در پارک زیبای سی آر مگنی و در انتهای رودخانه برول قرار دارد در قسمت انتهایی رودخانه به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم میشود . قسمت شرقی این رودخانه به یک دریاچه کوچک که خود این رودخانه تشکیل داده است میریزد اما قسمت غربی این رودخانه حدود 30 متری به داخل یک صخره میریزد و بلافاصله ناپدید می شود . مدت زمان زیادی است که دانشمندان و محققان روی این رودخانه تحقیق میکنند تا بتوانند پرده از رازهای این آبشار بردارند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور کانادا از تبریز ، تور کانادا ، تور آمریکا از تبریز و تور امریکا با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

داستان های زیادی در مورد این آبشار تا به الان از مردمان محلی و دانشمندان شنیده شده است . اما هیچ کدام یک از آنها حتی نزدیک به واقعیت نیست . آقای پیتر مدیر پارک سی آر میگنی میگوید مردمان محلی به این معتقد هستند که این آب بعد اینکه به داخل تخته سنگ میریزد دوباره به دریاچه بالای آبشار میریزد . بعضی از مردمان محلی میگویند ادامه این آبشار به رودخانه بزرگ می سی سی پی میریزد . اما یک سوال بزرگ در ذهن همه بوجود می آید که چه اتفاقی میافتد که آب این رودخانه ناپدید می شود ؟! بعضی از نظریه ها اینگونه گفته شد که آب این آبشار غربی به لایه های اعماقی زمین نفوذ میکند . اما با گذر زمان و تحقیقات بیشتر مشخص شد که آب این ابشار غربی دوباره به دریاچه بالای رودخانه میریزد به طوری که حجم آب در اول رودخانه و بعد از ریخته شدن آب آبشار غربی هیچ تفاوتی ندارد . یکی از دانشمندان و محققان دانشگاه مینه سوتا این چنان میگوید که آب ریخته شده به تخته سنگ در حفره های بزرگ جمع میشود و دوباره به ابتدای جایی که آب میریزد می آید . برای اثبات این حرف دانشمندان از یک تکنولوژی جذاب و مدرن استفاده نمودند به طوری که دانشمندان در دهانه ریزش آب به داخل صخره از فلورسنت رنگی استفاده کردند تا بتوانند چرخه ی آب را مشاهده نمایند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور کانادا ، تور امریکا ، تور کانادا از تبریز و تور آمریکا از تبریز با همکاران بخش تورهای آمریکایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

زیباترین روستای جهان

رودخانه اژدهای آبی پرتغال

ترسناک ترین و خطرناک ترین هتل جهان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آمریکایی ، تور کانادا از تبریز ، تور آمریکا از تبریز ، تور کانادا و تور آمریکا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی