3178  |      

غذاهای خوشمزه صربستان

یکی از فراموش نشدنی ترین لحظه هایی که میتوان در تور صربستان از تبریز داشت خوردن غذاهای خوشمزه صربستان  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما یکی از کشورهای اروپایی که مقصد خوبی برای گردشگران و مسافران ایرانی در فصل پاییز و زمستان می تواند باشد کشور زیبا و تاریخی صربستان است . کشور صربستان به تازگیا ویزای خود برای مسافران و گردشگران تور صربستان از تبریز و تور صربستان برداشته است تا گردشگران ایرانی راحت تر بتوانند به این کشور زیبا سفر کرده و از جاذبه های گردشگری صربستان دیدن کنند . مردمان کشور صربستان بسیار خونگرم و صمیمی هستند همین موضوع باعث می شود تا سفر به صربستان برای گردشگران تور صربستان از تبریز و تور بلگراد از تبریز یک سفر فراموش نشدنی باشد . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه غذاهای خوشمزه صربستان را برای گردشگران تور صربستان از تبریز ، تور بلگراد از تبریز و تور صربستان معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

غذای سارما صربستان

یک غذای زیبا و خیلی خوشمزه که از زمان های قدیم در بین مردمان صربستان جا افتاده است . این غذای زیبا که متشکل از کلم سفید و گوشت می باشد یک غذای زیبا و رولت مانند می باشد . غذای صارما امروزه از غذاهای اصلی صربستان بشمار می رود . هر سرآشپزی این غذا را به طرز پخت خود برای گردشگران تور بلگراد از تبریز و تور بلگراد ارائه میکند .

همبرگر مخصوص صربستان

این غذای خوشمزه نه تنها در کشور صربستان بلکه در تمام اروپا به اسم همبرگر مخصوص صربستان معروف می باشد . همبرگر مخصوص صربستان از گوشت ، سبزیجات ، و نان مخصوص صربستانی تهیه می شود . گردشگران و مسافران تور بلگراد از تبریز ، تور صربستان از تبریز ، تور صربستان و تور بلگراد می توانند این غذای خوشمزه و معروف را از تمامی شهرهای صربستان پیدا کنند .

استیک پر شده صربستان

یک غذای مقوی و خیلی خوشمزه که نه تنها در کشور صربستان بلکه در تمام دنیا طرفداران خیلی زیادی دارد . این غذا متشکل از گوشت ، خمیر ، سبزیجات ، ترشیجات و تخم مرغ می باشد . این غذای زیبا و لذیذ رو یک آشپز صربستانی برای مهمانان خود درست کرده بود تا یک غذای متفاوت برای مهمانان خود درست کند . شما گردشگران تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز خیلی راحت میتوانید این غذای لذیذ در همه ی شهرهای صربستان پیدا کنید .

غذای چواپی صربستان

غذای چواپی را میتوان اصلی ترین غذای صربستانی ها دانست . به طوری که این غذای زیبا در همه جای صربستان مورد استفاده قرار میگیرد . صربستانی ها معمولا برای مسافرت خود ، پیک نیک ، گردش ، مدرسه و حتی سرکار از این غذا استفاده میکنند .

غذای موساکا صربستان

این غذای زیبا و خوشمزه که از سیب زمینی ، گوشت و ادوی جات تهیه میشود شباهت زیادی به موساکای معمولی دارد به طوری که در موساکای معمولی به جای سیب زمینی از بادمجان استفاده میکنند . گردشگران تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز میتوانند این غذا را از همه جای صربستان و حتی اروپا تهیه کنند .

غذای آیوار صربستان

به اطمینان میتوان گفت که آیوار اصلی ترین پیش غذای صربستان می باشد که معمولا با تمامی غذاهای صربستان سرو می شود . این پیش غذا با نان خورده میشود و در کشور صربستان به سالاد صربی هم معروف می باشد . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای گردشگران تور بلگراد از تبریز ، تور صربستان از تبریز و تور صربستان این است که حتما در سفر خود به صربستان این غذا را امتحان کنند .

مطالب مرتبط :

جاذبه های گردشگری صربستان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور بلگراد از تبریز ، تور صربستان از تبریز ، تور صربستان  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی