3178  |      

لوکس ترین هتل جهان

هتل لوکس و مجلل The 13 شهر ماکائو کشور چین را میتوان لوکس ترین هتل جهان نامید   ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما آرزوی خیلی از گردشگران و مسافران در هنگام سفر این می باشد که چند روزی را مثل یک شاهزاده ها و پادشاهان در یک هتل مجلل و لوکس سپری کنند . وقتی حرف از مجلل ترین و زیباترین هتل جهان می شود شاید همه فکر گردشگران سوق به هتل العرب دبی و یا هتل امارات پالاس قطر رود . اما شاید باور خیلی از گردشگران نشود که تا چند ماه آینده لوکس ترین و مجلل ترین هتل جهان در شهر جنوبی کشور چین یعنی ماکائو افتتاح خواهد شد . این هتل هم مثل بقیه جاذبه های گردشگری چین یکم متفاوت و عجیب تر می باشد . با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید تا این هتل زیبا را که مجلل ترین هتل جهان می باشد را برای شما معرفی کنیم :

نام این هتل زیبا The 13 می باشد که برای چینی ها حدود 2 میلیارد دلار هزینه برداشته است و قرار است تا آخر همین سال میلادی افتتاح شود . جاذبه های گردشگری پکناین هتل که قرار است در شهر ماکائو افتتاح شود تا چند وقت پیش تحت نظارت کشور پرتغال بود و بعدها با رایزنی های صورت گرفته شده به زیر نظر کشور چین درآمد .  مسلما گردشگران و ثروتمندان زیادی در جهان منتظر افتتاح این هتل هستند تا فرق این هتل را با دیگر هتل های لوکس را مشاهده کنند . اگر گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین بدانند که برای هر یک از ویلاهای این هتل بیشتر از 8 میلیون دلار هزینه شده است بهتر میتوانند به لوکس بودن و عجیب بودن این هتل پی ببرند . هتل زیبای The 13 بیشتر از 200 ویلا دارد که در 22 طبقه ساخته شده است . نمای این هتل زیبا شبیه به قصرهای قرن 17 فرانسه می باشد . گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین برای رفتن به داخل ویلاهای این هتل باید از آسانسورهای مخصوص و شخصی هر ویلا استفاده کنند . گردشگران در بدو ورود به این هتل نظاره گر یک تاریخ زیبا از فرانسه و دوران بارک خواهند بود که گردشگران تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه بخوبی این صحنه را در خود فرانسه و در جاذبه های گردشگری فرانسه مشاهده نموده اند . از متحیرات این هتل می توان به تنوع غذایی اشاره نمود . به طوری که گردشگران تور چین از تبریز و تور چین هر غذایی را که سفارش دهند در عرض چند دقیقه آماده می شود .

اتاق ها و ویلاهای این هتل به قدری بزرگ و زیبا هستند که کوچک ترین ویلای آن حدود 200 متر مربع می باشد اما حدود 32 اتاق خیلی بزرگ وجود دارد که بزرگترین ویلای این هتل بیشتر از 1000 متر مربع می باشد . اتاق ها و ویلاهای استاندارد این هتل دارای پیشخدمت ، آسانسور شخصی ، حمام مرمر ، دکوراسیون باروکی می باشد . زیبایی های این ویلاها به اینجا ختم نمیشود بلکه حمام مرمر این ویلاها وقتی کسی داخل حمام نیست با یک تکنولوژی خاص پوشانده می شود . در داخل هریک از ویلاها یک تخت پادشاهی زیبا و مجلل وجود دارد که دوروبر این تخت با طلا و زیورآلات تزیین داده شده است .

زیبایی های این هتل بزرگ و لوکس تنها به داخل هتل ختم نمی شود . در دیگر هتل های لوکس گردشگران و مسافران میتوانستند با اتوبوس های بزرگ شاتل رفت و آمد کنند اما تفاوت خیلی بزرگی که هتل The 13 با هتل های لوکس دیگر دارد استفاده از ماشین لوکس و زیبای کمپانی رولز رویس میباشد . ترانسفر گردشگر و مسافر در این هتل با آخرین سیستم شرکت رولز رویس می باشد به طوری گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین می توانند حتی برای رفت و آمد به داخل شهر و خرید کردن از این ماشین استفاده کنند . در داخل این هتل یک رستوران بسیار معروف فرانسوی وجود دارد که قدمت چندین ساله در پاریس دارد . خود هتل The 13 یک مرکز خرید بسیار بزرگ و مجلل دارد که گردشگران تور چین از تبریز و تور چین می توانند خرید های زیبا و مجلسی شیک را از این مرکز خرید داشته باشند .

گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین اگر بخواهند یک شب در این هتل اقامت داشته باشند باید حدود 100 هزار دلار خرج کنند . هتل The 13 بسیار تلاش کرده است تا یک کادر مجرب و کاربلد را داشته باشد ، برای این کار هم تمامی کارکنان خود را در کشور فرانسه به یک دوره روانشناسی فراسته اند . مدیر این هتل آقای استفان هانگ یکی از میلیادرها و تاجران چینی می باشد . هتل The 13 در نزدیکی منطقه کوتای قرا دارد و زمان بسیار کمی نیاز دارد تا تکمیل شود . ظاهر این هتل بسیار شیک و زیبا می باشد و شاید برای شما گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین جذاب باشد که بفهمید در داخل این هتل چه خبر است . این هتل زیبا و مجلل احتمالا تا آخر این سال میلادی افتتاح شود .برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین باهمکاران بخش تورهای آسیایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

جاذبه های گردشگری پکن

ترسناک ترین و خطرناک ترین هتل جهان

پرجمعیت ترین ساختمان جهان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص  تورهای آسیایی ، تور چین از تبریز و تور چین به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی