3178  |      

ترسناک ترین و خطرناک ترین هتل جهان

اگر از ترسناک ترین و خطرناک ترین هتل دنیا صحبت کنیم هتل آقای مک کامی به ذهن تمام گردشگران و ماجراجویان جهان می رسد ... 

 

 

 

 

 

 

شاید در رویای خیلی از ماجراجویان و گردشگران باشد که شبی را در هتلی سپری کنند که مثل قصر رویایی دراکولا باشد . در سوالی که از گردشگران و ماجراجویان جهان در بسیاری از نقاط دنیا پرسیده شد که آیا دوست دارند شبی را در هتلی سپری کنند که مجبور باشند در قفسی شب را بمانند که پر است از مار های خطرناک و زهردار یا با طناب به دیوارهای اتاق های هتل بسته شوند و روی آنها خون ریخته شود . در جواب این سوال که از گردشگران پرسیده شده بود یک نتیجه تعجب آور بدست رسید که در آن بیشتر از 30 هزار گردشگر و ماجراجو جواب مثبت داده بودند . در شهر سان دیگو آمریکا یک هتلی ساخته شده است که این رویا رو به واقعیت تبدیل کرده است . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم ترسناک­ترین و خطرناک­ترین هتل جهان را برای شما و گردشگران تورهای آمریکایی و تور آمریکا از تبریز معرفی کنیم :

 

 

گردشگران و بازدیدکنندگان این هتل باید از 4 منطقه خطرناک و لوکیشن های ترسناک عبور کنند که در هر یک از این مناطق اتفاقات جالب و ترسناکی اتفاق می افتد . اتفاقات این هتل بسیار جالب می باشد همین موضوع باعث میشود که تامل انگیزی این هتل بیشتر می شود . گردشگران و ماجراجویان تور آمریکا از تبریز و تورهای آمریکایی مشتاق این هتل هر ثانیه امکان این را دارند که در اتاق مار گرفتار شوند و روی صندلی بسته شوند و به خون آغشته شوند . برای اطلاع از تورهای آمریکایی و تور آمریکا از تبریز و تور آمریکا با همکاران بخش تورهای آمریکایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

گردشگرانی که عاشق بودن در این هتل را دارند باید بدانند که بازدید از این هتل ترسناک 8 ساعت به طول می انجامد . در این 8 ساعت اتفاقات جالب و ترسناکی برای ماجراجویان داخل این هتل اتفاق می افتد که تا به الان کسی نتوانسته است این 8 ساعت را در هتل دوام بیاورد و تا آخر بماند . گردشگران و مسافران زیادی از تمامی نقاط دنیا برای بازدید از این هتل زیبا و البته ترسناک نام نویسی کرده اند . مدیر کل این مجموعه آقای مک کامی در گفتوگو با یکی از خبرنگاران واحد خبری آمریکا اینجور جواب داد که در تلاش هستیم برای هر یک از بازدیکنندگان این هتل لوکیشن و صحنه های متفاوتی ایجاد کنیم جوری که صحنه های هیچکس شبیه و تکراری نباشد . برای بازدید از این هتل ترسناک و جذاب گردشگران و ماجراجویان تورهای آمریکایی باید حداقل 22 سال داشته باشند و در ادوار گذشته زندگی خود هیچگونه بیماری قلبی و عروقی نداشته باشند . همچنین گردشگران در بدو ورود به این هتل باید یک رضایت نامه کامل پرکنند . در داخل این هتل صحنه های خاص برای هر گردشگری بوجود می آید که حس بازیگری در فیلم ترسناک را برای گردشگران تورهای آمریکایی و تور آمریکا بوجود می آورد .

 

 

هر ساله تم داخلی این هتل تغییر می کند و هیچ تم تکراری برای هتل ایجاد نمیکنند . آقای مک کامی در گفتگو با شبکه تلویزیون در تشریح ساخت هتل خود گفت که از بچگی علاقه ی زیادی به دیدن فیلم های خطرناک داشته است و در آرزوم بود که در آینده یه همچین هتلی با تم های ترسناکی داشته باشم تا گردشگران و ماجراجویان زیادی را تمامی نقاط دنیا به سوی خود بکشم . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آمریکایی ، تور امریکا از تبریز و تور آمریکا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

خطرناک ترین استخر جهان

 

زیباترین روستای جهان

 

پرجمعیت ترین ساختمان جهان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آمریکایی ، تور آمریکا از تبریز و تور آمریکا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی